Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Widlak - Jaki wózek widłowy do 7tys?

wielecki 14 Feb 2015 14:59 17652 21
    wielecki
    Level 21  
    Zaczę od tego że jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o ten asortyment. Nigdy nie jezdziłem ani naprawiałem itp. Chodzi o to że bedę musiał zakupic cos taniego. Jedynym jego zajeciem będzie załadunek naczepy "firanki" raz w tygodniu, standardowymi zbiornikami 1000l na europaletach o wadze do 1000kg. A ha, ma jeżdzić po prostym, utwardzonym ale terenie, zima deszcz itp. Czym się sugerować przy poszukiwaniu? Może zaproponujecie konkretne marki?
    pp_pablo
    Level 26  
    Z takim budżetem to rozglądaj się za GPW z lat 90tych. Ja bym szukał "wersji" z manualną skrzynią, na bliźniaku i z silnikiem perkins 3P.
    Wszystko proste, zero elektroniki, części dostępne.
    wielecki
    Level 21  
    Widzę po ogłoszeniach że w grę wchodzą same regionalne marki. Kolego czy mógłbys mi kruciutko scharakteryzować typy GPW, Bułgar, rak, suchedniow...
    pp_pablo
    Level 26  
    wielecki wrote:
    Widzę po ogłoszeniach że w grę wchodzą same regionalne marki. Kolego czy mógłbys mi kruciutko scharakteryzować typy GPW, Bułgar, rak, suchedniow...

Rak = Suchedniów. Wózek mały na małych kołach. Zdecydowanie do jazdy po dobrze utwardzonym placu. Nadający się do "lekkiej" pracy. Mały balast z tyłu, udźwig 1250kg. Silnik C330. Występują wersje ze wspomaganiem i bez. Tego bym nie polecał. Przy ciężarze 1200kg lubi podrywać tył wózka.
    Bułgar - nie znam
    GPW Gliwice. Starsze modele (2007,2009) bryłą zbliżone do raka ale duże koła, przód zazwyczaj na bliźniaku, silniki perkins 3p diesel, wspomaganie. udźwig 2000-2500kg. Jeden siłownik podnoszenia. Pojedzie po średnio ubitej trawie. Nie zakopuje się. Duży prześwit.