Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez 1,6 wtrysk

16 Maj 2005 14:53 1190 4
  • Poziom 19  
    Witam! Znajomy poprosił mnie o zredagowanie tego posta. Chodzi o to, że podczas jazdy kiedy silnik ma np. 3000obr/min nieraz obroty na chwilkę spadają do obrotów jałowych, ale zaraz wraca wszystko do normy. Szczególnie niebezpieczne przy wyprzedzaniu (wyprzedza, a tu 800 obr/min). A jeszcze jedno to na pewno nie sprawa paliwa, pompy paliwa. Autko wyposażone też w LPG. Pozdrawiam! I dziękuję za ewentualne pomysły, co to może być!
  • Pomocny post
    Spec od samochodów
    WN do wymiany, obstawiam zespół cewek lub moduł zaplonu.
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    Tez bym zasugerowal zestaw cewek, ktore niestety nie sa wieczne . Proponuje dobrze je sprawdzic bo mozna sie ktoregos pieknego dnia rozczarowac i pewnie akurat twojwmu znajomemu bedzie pilnie samochod potrzebny.
    Pozdrawiam
  • Pomocny post
    Poziom 12  
    A ja bym wyeliminował ukł. zapłonowy .Przy niesprawnym ukł.zapł. wystęują wystrzały jak w Sylwestra .Sprawdz ukł. chłodzenia (może zamarza reduktor ) .Wskazane byłoby czyszczenie reduktora i wymiana filtru gazu .Jezeli takie same objawy są na benzynie ,to sprawdz potencjometr przepustnicy.Napisz jaki to wtrysk :ABIMEX ,BOSCH czy MPFI i czy nie zapala sie kontrolka silnika
  • Poziom 19  
    Problem rozwiązany. Znajomy powiedział mi, że wadą była "wadliwa masa" od sterownika LPG.