Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV Samsung UE40H6400AW włączenie plików cookies

York85 14 Lut 2015 21:24 7356 17
  • Poziom 10  
    Witam
    Mam tv Samsung UE40H6400AW, chciałem sobie pooglądać telewizję internetową weeb.tv. Mam tam utworzone konto i problem jest taki, że na tv nie mogę się zalogować. Wchodzę normalnie w przeglądarkę internetową, na stronę weeb.tv, daję zaloguj, wpisuję login i hasło, i po zatwierdzeniu wyskakuje mi taki komunikat "Prawdopodobnie Twoja przeglądarka ma wyłączone technologie cookies i session (ciastek i sesji). Logowanie z tego powodu nie jest możliwe technicznie. Włącz ciasteczka lub sesje, aby móc się zalogować."
    Najlepsze jest to, że kolega ma taki sam tv z tym samym oprogramowaniem systemu (ver. 2600) i jemu działa wszystko bez najmniejszych problemów. Jedyna różnica jaką znaleźliśmy to wersja przeglądarki internetowej, ale pomimo tej różnicy porównaliśmy wszystkie ustawienia w przeglądarce (choć wiele opcji tam nie ma) i mamy takie same.
    Czy ktoś może mi wytłumaczyć jak włączyć te nieszczęsne cookies ?
  • Poziom 10  
    Ktoś pomoże coś w tym temacie ?
    Dodam jeszcze, że ten weeb.tv praktycznie wogóle na tv mi nie działa. Wchodzę nawet "kanały na żywo", otwieram pierwszy lepszy, niby program się uruchamia, ładuje i po kilku sekundach wyskakuje że za długi czas oczekiwania na serwer (lub coś podobnego). Tak jest na każdym programie.
    Nie wiem czy to ten mój tv taki dziadowski czt to całe weeb.tv ludzi naciąga.
  • Poziom 43  
    York85 napisał:
    Mam tv Samsung UE40H6400AW, chciałem sobie pooglądać telewizję internetową weeb.tv.


    Kupić dongle Andriod HDMI i po problemie.
    Możesz też sprawdzić, czy Twój tv ma dostępne nowsze oprogramowanie - to wgrać, jeśli nie, to jw. napisałem.
    York85 napisał:
    Najlepsze jest to, że kolega ma taki sam tv z tym samym oprogramowaniem systemu (ver. 2600) i jemu działa wszystko bez najmniejszych problemów. Jedyna różnica jaką znaleźliśmy to wersja przeglądarki internetowej, ale pomimo tej różnicy porównaliśmy wszystkie ustawienia w przeglądarce (choć wiele opcji tam nie ma) i mamy takie same.

    Widać, to jednak nie takie same tv - a dlaczego, to pytaj producenta Swojego tv.
  • Poziom 10  
    Soft na chwilę obecną mamy najnowszy.
    Ten dongle Android HDMI to do czego mi potrzebny ? Co robi ?
  • Poziom 43  
    York85 napisał:
    Ten dongle Android HDMI to do czego mi potrzebny ? Co robi ?

    Zastępuje upośledzone funkcje internetowe większości tv - możesz tam instalować co chcesz.
  • Poziom 10  
    Aha, jak nie będzie wyjścia to rozważę taką opcję, ale nie w tym celu kupowałem tv ze smartem, żeby jeszcze jakieś inne gadżety dokupywać, aby oglądać telewizję internetową.
    Na chwilę obecną wysłałem mail do samsung polska, zobaczę co mi odpiszą i podzielę się z wami.
  • Poziom 43  
    York85 napisał:
    nie w tym celu kupowałem tv ze smartem, żeby jeszcze jakieś inne gadżety dokupywać, aby oglądać telewizję internetową

    Tylko, że nie do tego celu służy Smart tv w tv.
    York85 napisał:
    Na chwilę obecną wysłałem mail do samsung polska, zobaczę co mi odpiszą

    Przytoczę tu przykład ludzi, którzy mają problem z pingiem w grach -
    pytanie operatora:
    - strony internetowe działają?,
    odpowiedź klienta:
    - tak, działają,
    odpowiedź operatora:
    - a więc wszystko w porządku....

    Tu będzie podobna odpowiedź.

    Możesz jeszcze spróbować zresetować Swój tv do ustawień fabrycznych i wtedy zobaczyć, czy się coś poprawi.
  • Poziom 10  
    Może i masz racje, że smart nie jest do tego stworzony, ale widać że problem występuje w moim egzemplarzu, bo kolega u siebie wchodzi na weeb.tv, normalnie bez problemów się loguje i ze strony internetowej ogląda co mu się podoba.

    Ustawienia fabryczne też już robiłem, nic nie dały.
    ---
    Samsung mi odpisał:
    "Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.

    Rozumiem Pana, lecz nie możemy zagwarantować obsługi treści na stronach typu WEB.TV.

    Sytuacje takie są związane z błędnym rozpoznawaniem przeglądarki przez stronę internetową.

    W telewizorze nie ma możliwości włączenia lub wyłącznie plików cookies.

    Niemniej jednak w celu przekazania podanej sytuacji do działu zajmującego się rozwojem oprogramowania.

    Proszę o pełne informacje obu telewizorów opisanych przez Pana:
    - model code z tyłu TV
    - wersję oprogramowania
    - wersję przeglądarki.

    Sprawa zostanie skierowana do działu technicznego."

    Rozmowa dalej trwa, pewnie jutro będzie jakaś kolejna odpowiedź.


    Poniżej porównanie mojego i kolegi tv: (dzisiaj była dostępna nowa aktualizacja oprogramowania, ale nic nie zmieniła)
    Dane mojego telewizora:
    Model Code: UE40H6400AWXXH
    Wersja oprogramowania: była 2600 (obecnie 2602)
    Wersja przeglądarki:
    BIN: 1024_1
    EMP: 1024_1

    Dane telewizora kolegi:
    Model Code: UE40H6400AWXXH
    Wersja oprogramowania: była 2600 (obecnie 2602)
    Wersja przeglądarki:
    BIN: _B:140918_1.1.483
    EMP: 1.483
    EMP_F: 141024_01.1.033

    Jak widać główna różnica tkwi w samej przeglądarce.

    Moderowany przez _PREDATOR_:

    Nie pisz posta pod postem!

  • Poziom 2  
    Witam kolego i czy firm Samsung juz cos odpisala na Twoja prosbe. Troche czasu juz minelo a ja mam w swoim tv taki sam problem. pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Skończyło się tym, że jedni odsyłają do drugich, a tak naprawdę nikt nie ma ochoty pomóc.

    Ostatni mail od samsunga:

    "Szanowny Panie Danielu,

    Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.

    Rozumiem Pana, sprawa została skierowana do działu technicznego.
    Jeżeli wykonuje Pan regularne aktualizacje, a sytuacja nie uległa zmianie.
    Oznacza to, że sugestie te nie zostały obecnie uwzględnione.
    Proponuję więc Panu zgłoszenie problemów z logowaniem do administratora strony.
    Właściciel portalu powinien ją dostosować do przeglądarki TV...."

    Więc napisałem do weeb.tv i oni natomiast odpisali:

    "Witam,

    proszę spróbować może innej opcji połączenia z urządzeniem. Mając smart TV można korzystać z naszego serwisu przez przeglądarkę. Konieczne jest jedynie by urządzenie posiadało najnowsze oprogramowanie flash. W przeciwnym wypadku jedyną możliwością, będzie połączenie komputera do telewizora za pomocą kabla HDMI.

    Pozdrawiam,
    Karolina
    Zespół WEEB.tv"

    Ja już nie mam siły pisać i się denerwować, ostatecznie zrezygnowałem z weeb.tv.
  • Poziom 39  
    Webb.tv nic nie musi robić w tym kierunku, to Samsung powinien to naprawić kolejna aktualizacją.
  • Poziom 10  
    Od samego początku, czyli od lutego były już dwie aktualizacje tv, ostatnia około miesiąca temu i jak na razie wszystko bez zmian.
  • Poziom 39  
    Zaraz zobaczę u siebie jak to z tym jest ;)

    Dodano po 14 [minuty]:

    Kolego właśnie założyłem konto i na moim tv normalnie mogę się zalogować i oglądać kanały.
  • Poziom 10  
    No właśnie u kolegi też działa wszystko jak należy. Ale ja mam inną wersję przeglądarki w tv i tu jest pies pogrzebany. Jeśli możesz to sprawdź jaką Ty masz przeglądarkę i napisz.
  • Poziom 39  
    Jest na stronie nowa wersja oprogramowania, instalowałeś ją?
    BIN_B:150226_1,1,499
    EMP:1,449
    EMP-f: NIC NIE MAM
  • Poziom 10  
    Manualnie nie instalowałem, automatycznie nie wykrywa nic nowego. Masz może link pod ręką ?
  • Poziom 1  
    Witam. może info sie komus przyda :) Mam Samsung smart tv ue50h6200. Mieszkam w Wielkiej Brytanii. Przy ustawieniu telewizora na lokalizacje Polska mam ten sam problem z weeb.tv. nie dziala bo ciasteczka. Przy zmianie lokalizacji na Wielką Brytanie problem znika i weeb.tv smiga jak powinno :) tyle ze aplikacje polskie zmieniaja sie na brytyjskie oczywiscie. Ale jak komuś zależy zeby weeb.tv działało to opcja jest :) pozdrawiam