Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Master II 2000 r.- centralny zamek,alarm,immobilizer

15 Lut 2015 12:23 2901 3
  • Poziom 6  
    Mam Renault Master z 2000 r. chciałbym zrobić zamykanie drzwi z pilota.Więc działa centralny zamek od wewnątrz (wszystkie drzwi są zamykane),kluczyk jest z wbudowanym pilotem (dioda miga po naciśnięciu),dodam, że została wymieniona stacyjka na inną i został odłączony immobilizer (więc nie działa).Ale wiem,że immobilizer,alarm,centralny zamek jest to scalone w ''jedno'' wszystko jest odpowiedzialne od siebie.Chciałbym zrobić coś takiego odłączyć starą centralkę,która wysyła sygnał do pilota i podłączyć centralny zamek od wewnątrz.Ale też mógłbym kupić i założyć alarm zewnętrzny i podłączyć pod centralny zamek zależy mi na zostanie przy płytce drukowanej, która jest w kluczyku.I tu moje pytanie czy można tak zrobić i czy jest to możliwe.Z góry bardzo dziękuje za odpowiedz.

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Twój opis samochodu jest dla mnie niezrozumiały i uważam, że nadaje się do poprawy.
    Jeżeli fabryczny pilot w kluczyku działa prawidłowo i zamyka/otwiera centralny zamek, to proponuję montaż tzw. alarmu bezpilotowego.
  • Poziom 6  
    Co tu jest niezrozumiałe??? Pilot który jest w kluczyku działa w ten sposób,że po naciśnięciu świeci się na pilocie dioda,a nie reaguje na samochód.Kodowałem kluczyk za pomocą centralnego zamka od wewnątrz.Był już elektronik samochodowy i rozłożył ręce.

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    kwiatuszek678 napisał:
    Pilot który jest w kluczyku (...) nie reaguje na samochód

    To samochód ma reagować na pilota a nie odwrotnie - właśnie tak niezrozumiale piszesz.
    i masz pretensje :
    kwiatuszek678 napisał:
    Co tu jest niezrozumiałe???


    Pozostaje przywrócić pełną funkcjonalność fabrycznego sterownika, ale skoro:
    kwiatuszek678 napisał:
    elektronik samochodowy i rozłożył ręce

    to albo zmienić elektronika albo zamontować system z własnym pilotem.
    Może to być zwykły "breloczek" lub np. pilot typu "scyzoryk" albo podobny ze zintegrowanym grotem kluczyka.
    W Twoim wypadku proste, bo - jak pisałeś , nie masz już fabrycznego immobilizera i odpada konieczność programowania transpondera.

    Nie ma na rynku dodatkowych alarmów, które mają własny wbudowany odbiornik i bezpośrednio współpracują z pilotem fabrycznym samochodu. Wszystkie wymagają sprawnego fabrycznego toru odbiorczego/wykonawczego w samochodzie.