Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

spowolnienie pracy CPU co 6 minut ze 100% na 50% i blad OCCT

15 Lut 2015 16:06 1791 41
  • Poziom 9  
    Witam. jakies 2 tyg. temu zakupilem komputer o takiej specyfikacji.Jestem raczej amatorem w rzeczach hardware i prosze o opinie porade. Proszę o pomoc w znalezieniu problemu.

intel core i5-3470
    noctua nh-d14
    asus sabertooth z77
    corsair xms3 8gb ddr3 1333mhz (2x4gb)
    gigabyte geforce gtx 670 2gb oc windforce 3x
    asus xonar dx 7.1 pci express
    ssd adata sx900 128gb box
    hdd seagate 1tb st1000dm003 (1talerz)
    zasilacz corsair tx650
    obudowa fractal arc midi r2 box.

Po zainstalowaniu windowsa 8.1 i kilku dniach uzytkowania zaczely sie problemy w grach po 10-15 minutach obraz zawiesza sie powodujac blad gry i wychodzi do windy, wiec zaczelem cos z tym robic przeinstalowalem windowsa z 8.1 na 7 i niestety to samo, czynnosc powtorzylem 4 razy lecz niestety bez rezultatu. Myslalem ze problem lezy po stronie softwaru ale chyba sie mylilem oddalem kompa do lakalnego serwisu po dwoch dniach odebralem i niestety nic nie stwierdzono powiedzieli ze cewki troche piszcza na zasilaczu ale to nic takiego i ze u nich sie nie zawieszal. Teraz zrobilem test programem OCCT 4.4.1 i po 12 minutach pracy wyskakuje blad ale nie wiem jak to rozczytac.