Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Protel 99 Brak otworów w Preview

lioleon 16 Maj 2005 19:33 984 3
  • #1 16 Maj 2005 19:33
    lioleon
    Poziom 12  

    Mam maly problem z projektem, zrobilem sobie projekt mam juz mozajke scierzek itd. ale nigdzie nei moge ustawic zeby pojawily mi sie otwory w wersji finalnej do wydruku, znalazlem opcje ktora poakzuje otwory ale niestety gdy otwory sa zasloniete przez sciezke robi sie lipa :(
    Gdzie pad jest pojedynczy i nie przechodzi przez niego sciezka jest ok a tam gdzie idzie sciezka otwor jest caly albo czesciowo przysloniety.



    Ups... troche nie wtym dziale jestem :(

    0 3
  • #2 16 Maj 2005 22:19
    elektryk
    Poziom 42  

    lioleon napisał:
    Gdzie pad jest pojedynczy i nie przechodzi przez niego sciezka jest ok a tam gdzie idzie sciezka otwor jest caly albo czesciowo przysloniety.
    Zmień kolejność warstwa, multilayer chyba na wierzch. Było już o tym chyba nawet na forum, a o złym dziale nie będe wspominać i przeniose.

    0
  • #3 16 Maj 2005 22:46
    lioleon
    Poziom 12  

    Dzieki
    Probowalem znalesc na forum ale niestety nie udalo sie.

    0
  • #4 17 Maj 2005 07:33
    macias21
    Poziom 14  

    W zakladce fabrication outputs dajesz FINAL. Protel generuje ci wszystkie warstwy do wydruku. Klikasz prawym przyciskiem myszy na rysunek i wybierasz CONFIGURATION i zaznaczas HOLES.Dwa dwa dni temu bylo to na forum bo mialem ten sam problem.

    0
  Szukaj w 5mln produktów