Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kymco - elektryka - światła mijania

17 Lut 2015 15:50 813 6
  • Poziom 8  
    Chciałbym zrobić u siebie takie połączenie świateł mijania z postojowymi.
    W tej chwili mam tak, że włączam postojówki - palą się postojówki, włączam mijania - palą się mijania, postojowe gasną - i tak jest oryginalnie.
    A chcę zrobić tak - włączam postojowe - palą się postojowe, włączam mijania - palą się postojowe i mijania.
    I za cholerę nie wiem jak to zrobić, jak połączę po kablach postojówki i mijania to już po włączeniu postojowych zapalą mi się przecież mijania - a może się mylę?
    Powiedzcie, jak to zrobić, żeby prawidłowo działało i nie robiły się zwarcia jakieś.
    Jestem zielony w temacie elektryki, ale przecież nie może to być trudne :)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 38  
    max-ell napisał:
    postojowymi.

Na pewno masz postojowe w skuterze? Nie przypominam sobie abym w jakiś skuterach takie widział, w "ścigaczach" owszem.
    WoZaj napisał:
    Połącz odpowiednio skierowaną diodą prostowniczą.

Jak pogodzisz napięcie przemienne z napięciem stałym?
    Prawdopodobnie w wyłączniku świateł masz osobne wyjście na światło pozycyjne (przednie), musiałbyś pokombinować z przelutowaniem przewodów w wyłączniku świateł, albo pociągnąć sobie zasilanie od tylnej pozycyjnej lub podświetlenia licznika.
    Zwróć uwagę że takie rozwiązanie mogło być wprowadzone celowo, albo przepisy niektórych krajów, albo ze względu na ograniczone ładowanie akumulatora.
  • Poziom 8  
    BANANvanDYK napisał:

Na pewno masz postojowe w skuterze? Nie przypominam sobie abym w jakiś skuterach takie widział, w "ścigaczach" owszem.

No wyobraź sobie, że mam. Jest mnóstwo skuterów o większej pojemności, które wyposażono w postojówki.
    A chciałem tak zrobić bo chodzi po prostu o lepszą widzialność, nie mylić z widocznością.