Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Audi A4 B6 1.9TDI 2001r - Licznik nie działa FIS, zegary obrotów,prędkości i naw

Don de Leon 18 Feb 2015 20:50 5526 6
  • #1
    Don de Leon
    Level 24  
    Witam
    Auto jak w temacie raz zdarzyła się sytuacja, że po nocy nie działał FIS zegary obrotów i prędkości oraz panel sterowania klimą. Po jednym dniu wróciło do normy, zapalał się komunikat o niskim poziomie oleju i ciśnieniu oraz licznik prędkości po stacyjce wchodzi na 20 km/h, mierzy na oko dobrze ale wskazówka się trzęsie. Licznik wysłany do firmy na testy i na stole wszystko OK.
  • #2
    domex32
    Moderator of Cars
    Jak zrobisz saune w aucie to licznik dalej nie działa?
  • #3
    Don de Leon
    Level 24  
    Teraz działał, nie zadziałał raz u klienta rano pod blokiem, mniemam że było w środku zimno. Jak nie działał nie było też nawiewu,gongu w liczniku, kontrolki działały.
  • #5
    Don de Leon
    Level 24  
    Tak według klienta, jak odbierałem od niego auto wszystko działało tylko licznik prędkości skakał i wyświetlało niski stan oleju na FIS (wcześniej tego nie było wg. klienta). Nie pamiętam czy tam czasem zasilanie na zegary nie idzie razem z zasilaniem czujnika poziomu oleju, ale nie mam schematu.
  • #6
    Don de Leon
    Level 24  
    Licznik według fachowców sprawny, będę rwał komfort coś mi tam stęchlizną śmierdzi.
  • #7
    Don de Leon
    Level 24  
    Komfort wyjęty, suchy bez znaku obecności nadmiernej wilgoci, lutowanie wygląda ok. Co prawda wysunięta była jedna zaślepka w podwoziu tuż pod skrzynką ale pod nią jest jeszcze osłona więc raczej potopu szwedzkiego tam nie było a i wiązka sucha. Sam moduł wygrzeję w ciepłym powietrzu i to chyba na tyle. Pozostał tylko błąd czujnika poziomu oleju, jutro go zmienię i na testy do klienta.

    Jednak lutowanie nie było ok, po głębszym wniknięciu pod lupą zauważyłem 5 miejsc gdzie jakby cyna wokół się zapadła. Po przelutowaniu prędkościomierz pokazuje zero a nie 25km/h a błąd czujnika oleju na FISie zgasł.

    Prędkościomierz znów oszalał, winna okazała się wiązka przy czujniku w skrzyni wcześniej już naprawiana.