Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki mikrofon do nagrywania wokalu w domu?

19 Lut 2015 08:40 28629 84
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich (po raz kolejny).
    We wcześniejszych postach prosiłam o porady w temacie Nagrywanie Wokalu w Warunkach Domowych. Zakupiłam mikrofon Snowball marki Blue jednak z jakichś powodów nie wytrzymuje natężenia mojego głosu , nawet jeśli stoję w ogległości 40 cm. Pop filtr nie pomaga. Próbowałam już wszystkich sztuczek z tym mikrofonem i nadal dźwięczy jak dzwoneczek lub buczy i charczy podczas głośniejszego śpiewu. Z tego, co pisali forumowicze, robi się tzw. przester ...

Wobec powyższego , chciałabym prosić o poradę w temacie - jaki mikrofon (usb) polecacie do nagrania naprawdę mocnego, damskiego wokalu ?
    Nie znam się na tych wszystkich oznaczeniach mikrofonu więc po jego specyfikacji nie jestem w stanie stwierdzić, który się dla mnie nada, a który nie.
    Być może ktoś ma doświadczenie z takimi mikrofonami i nagrywaniem wokalu (chodzi o najzwyklejsze wykonanie 'a capella' ).

Część forumowiczów pytała również czemu uparłam się na wersję USB.
    Chodzi o to, że zapoznałam się z zasadami nagrywania za pomocą mikrofonu i miksera i nie jestem pewna czy potrafiłabym to wszystko podłączyć i "obsłużyć" .... a nie mam chwilowo nikogo do pomocy.

Tak więc reasumując , proszę o polecenie mikrofonu (najlepiej) USB który wytrzyma mocny głos i nie będzie charczeć i buczeć przy głośniejszych dźwiękach, bo nagranie brzmi beznadziejnie ...

Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi :)

pozdrawiam !
  • Poziom 23  
    diamentica napisał:

Wobec powyższego , chciałabym prosić o poradę w temacie - jaki mikrofon (usb) polecacie do nagrania naprawdę mocnego, damskiego wokalu ?
    Nie znam się na tych wszystkich oznaczeniach mikrofonu więc po jego specyfikacji nie jestem w stanie stwierdzić, który się dla mnie nada, a który nie.