Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Schemat podłączenia kasety pilota wciągarki linowej

19 Feb 2015 12:30 5727 5
  • Level 2  
    Witam serdecznie.
    Proszę o schemat podłączenia kasety pilota wciągarki linowej
    Jest 7 przewodów,wyłącznik góra,wyłącznik dół,wyłącznik kasety kluczykiem.
    Zamieszczam zdjęcia mogą być pomocne.
    Jestem laik w tych sprawach.
    Za odpowiedź dziękuję i pozdrawiam.
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 26  
    Witam . Co to za wciągarka ?. W kasecie masz po dwa mikro włączniki na podnoszenie i opuszczanie czyli kaseta może sterować dwoma prędkościami podnoszenia i opuszczania. Ale czy wciągarka to umożliwia ?.
  • Level 26  
    Witam . Kolego w tym wątku masz schemat podłączenia kasety oryginalnej z wciągarką . Jeszcze jedna zasadnicza sprawa . Wciągarka ta jeśli będą jej używać pracownicy na przykład w jakimś zakładzie to podlega ona pod uproszczony dozór techniczny . To raz . Po drugie kaseta którą posiadasz nie spełnia w pełni wymogów bezpieczeństwa . Powinna posiadać wyłącznik awaryjny (czerwony grzybek ). Pal sześć lich gdy będziesz używał jej w swoim prywatnym garażu . Ale jeśli masz pracowników to radzę przestrzegać przepisów . Co do podłączenia to masz schemat więc miernik w łapki i do dzieła . Sam jestem konserwatorem 4 suwnic i powiem ci nie warto kombinować i oszczędzać . Czasami nawet trzeba postawić się pracodawcy . W takich przypadkach sprawdza się przysłowie . Albo masz miękkie serce albo twardą dupę (przepraszam za wyrażenie ). Mam takiego einhella u siebie w zzakładzie i nawet z taką kasetą + grzybek . Ale dokumentację i schemat podłączenia kasety najwcześniej mogę ci podesłać w poniedziałek .
  • Level 2