Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat Ducato 2003r 2.3jtd nie odpala

19 Lut 2015 19:24 3429 11
  • Poziom 6  
    Witam.Nie wiem czy dobrze trafiłem ale jestem początkujący.mam następujący problem z moim ducacikiem i proszę o pomoc.Na początku ciężko palił na zimnym silniku po odpalenie na przewody było ok.Na ciepłym silniku palił od kopa.Problem pojawił się gdy wymyłem silnik.Po umyciu silnika odpaliłem auto i zaświeciła się kontrolka silnika taka czerwona i zrobił się spadek napięcia zmiejszyły sie obroty i wrócił po chwili znów na obroty.Przez dwa dni auto odpalało normalnie pochodziło 5 minut i gasło.Po dwóch dniach nie mogę już w ogóle odpalić auta kręci kreci i nic.Dzisiaj rano wyszedłem auto zapaliło pół obrotu pochodziło 2 minuty i zgasło i znów to samo nie odpala w ogóle.Nie wiem co się dzieje proszę o pomoc.Z góry dziękuje i pozdrawiam
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 19  
    Na początek diagnostyka.ciśnienie paliwa itd.a potem można coś myśleć.pozdr.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 6  
    Witam.Dziękuje za odpowiedź.Było u mnie dwóch znajomych podłączali kompa i nic jednemu wskazało na czujnik ciśnienia na pompie.Dodam za mój znajomy ma ducato z częściami i poprosiłem go o wymianę części takich jak czujnik położenia wału wymieniony czujnik ciśnienia ten z pompy tez wymieniony i nic dalej to samo kręci i koniec.Nie mam zielonego pojęcia co się stało.pozdr.

Dodano po 1 [minuty]:

Dodam filtr paliwa też sprawdzony i wymieniony na nowy.pozdr
  • Poziom 16  
    Zrób test przelewowy wtryskiwaczy. Szybciej znajdziesz usterkę podłączając odpowiedni komputer.
  • Poziom 6