Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Komputer + TV jakie kolumny ze wzmacniaczem

21 Lut 2015 20:46 612 2
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post ponieważ zwykle tylko czytam i nie udzielam, założyłem temat ponieważ mam problem z doborem sprzętu audio. Posiadam komputer połączony kablem hdmi do TV więc dźwięk i obraz idzie bez problemu jednak oglądanie filmu czy granie na TV z małych głośniczków jest męczące. Posiadam tylko słuchawki do komputera więc TV był jedynym źródłem dźwięku aż do teraz bo chce to zmienić. Jestem całkiem zielony jeśli chodzi o te sprawy dlatego załączam obrazek podglądowy z zaznaczonym teoretycznym miejscem gdzie chciałbym je ustawić.

Konkrety:
    Pokój ma 15 m2,
    TV Samsung UE55H6410,
    komputer ma płytę główna MSI Z97 GAMING 5(raczej standardowe wyjścia audio)

Obecnie łącze obraz i dźwięk z karty graficziej kablem hdmi do soundbara samsung a z niego kablem hdmi do TV

Schemat:
    Komputer + TV jakie kolumny ze wzmacniaczem
    Interesuję mnie umiejscowienie kolumn po obu stronach TV na komodzie, która ma wysokość 1 metra, ponieważ szafa z lewej strony jest dość wysoka i jestem ograniczony do max 55 cm na kolumnę ew musiałaby leżeć. Wstępnie myślałem o półkowych głośnikach Q Acoustics Concept 20 + Marantz 5004(ponieważ jest dość niski i mógłbym go ustawić na półce która ma wysokość 10,5 cm ale większość odradza takie ustawienie ze względu na ciepło i słabą cyrkulacje powietrza), jednak sprzedawca odradzał mi takie "kolumienki" bo zgubią się w takich pokoju.