Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nagłośnienie sufitowe w domu jednorodzinnym

Kristaff 21 Feb 2015 21:40 3120 3
    Kristaff
    Level 11  
    Witam, jestem na etapie budowy domu i zanim przejdę do tynkowania chciałbym zadbać o rozprowadzenie "audio". Moim celem jest nagłośnienie salonu, jadalni, kuchni i tarasu zewnętrznego. Chciałbym zastosować głośniki sufitowe, a na tarasie głośniki zewnętrzne zamontowane na elewacji. Z racji tego, że jestem posiadaczem serwera NAS Synology, chciałbym zastosować do nagłośnienia urządzenie Logitech Squeezbox Touch (idealnie współpracuje z tym serwerem). Chciałbym jednocześnie, żeby głośniki podłączone były również do telewizora w salonie. I tutaj,jako że jestem laikiem w temacie nagłośnienia moje pytanie. Co jeszcze będzie mi potrzebne do połączenia tego wszystkiego w jedną całość. Jaki typ wzmacniacza? Liczba głośników 8-10szt. Jak to wszystko powinno być podłączone? Wszelkie porady mile widziane, jednak jeśli jest ktoś z opolskiego, dokładniej z okolic Brzegu kto ma pojęcie w temacie, i chciałby "dorobić" chętnie zlecę wykonanie takiej instalacji.
    azibik
    Level 32  
    Czyli nie wazna jakosc, tylko naglosnienie jak w sklepie. Jaki to bedzie system odtwarzania?
    Kristaff
    Level 11  
    Jakość jest dla mnie istotna, jednak nie oczekuję "audiofilskiego" odsłuchu na tym sprzęcie. Ten system nagłośnienia służył będzie raczej do słuchania radia, ot tak na codzień. W domu mam pomieszczenie 63m2 nad garażem, które będzie służyło do sluchania muzyki, ogladania filmów itd. Pomieszczenie to będzie odpowiednio wygłuszone i odseparowane od części mieszkalnej. System o który pytam będzie służył raczej do "plumkania" niż poważnego słuchania.
    phoe
    Level 29  
    Nie podałeś budżetu.