Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nagłośnienie sufitowe w domu jednorodzinnym

21 Lut 2015 21:40 2490 3
  • Poziom 11  
    Witam, jestem na etapie budowy domu i zanim przejdę do tynkowania chciałbym zadbać o rozprowadzenie "audio". Moim celem jest nagłośnienie salonu, jadalni, kuchni i tarasu zewnętrznego. Chciałbym zastosować głośniki sufitowe, a na tarasie głośniki zewnętrzne zamontowane na elewacji. Z racji tego, że jestem posiadaczem serwera NAS Synology, chciałbym zastosować do nagłośnienia urządzenie Logitech Squeezbox Touch (idealnie współpracuje z tym serwerem). Chciałbym jednocześnie, żeby głośniki podłączone były również do telewizora w salonie. I tutaj,jako że jestem laikiem w temacie nagłośnienia moje pytanie. Co jeszcze będzie mi potrzebne do połączenia tego wszystkiego w jedną całość. Jaki typ wzmacniacza? Liczba głośników 8-10szt. Jak to wszystko powinno być podłączone? Wszelkie porady mile widziane, jednak jeśli jest ktoś z opolskiego, dokładniej z okolic Brzegu kto ma pojęcie w temacie, i chciałby "dorobić" chętnie zlecę wykonanie takiej instalacji.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 32  
    Czyli nie wazna jakosc, tylko naglosnienie jak w sklepie. Jaki to bedzie system odtwarzania?
  • Poziom 11  
    Jakość jest dla mnie istotna, jednak nie oczekuję "audiofilskiego" odsłuchu na tym sprzęcie. Ten system nagłośnienia służył będzie raczej do słuchania radia, ot tak na codzień. W domu mam pomieszczenie 63m2 nad garażem, które będzie służyło do sluchania muzyki, ogladania filmów itd. Pomieszczenie to będzie odpowiednio wygłuszone i odseparowane od części mieszkalnej. System o który pytam będzie służył raczej do "plumkania" niż poważnego słuchania.
  • Poziom 29  
    Nie podałeś budżetu.