Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zabezpiecznia - Golf 2 diesel, Vectra A diesel, BMW E30 LPG

17 Maj 2005 13:12 2730 3
  • Poziom 12  
    Witam

    Wlasnie bawie sie w motowanie alarmow do furek wymienionych w temacie i napotkalem maly problem - w przypadku Golfa i Vectry - sa to diesle - wiec co mam odciac blokada zaplonu zeby unieruchomic auto - elektrozawory w pompie nic nie daja - auto i tak odjedzie, rozrusznik - auto odpala na pych (silniki w dobrej kondycji...)...moze ktos rozwiazal ten problem (ale nie mowie o instalowaniu innych urzadzen - chodzi o wykorzystanie blokady ktora jest w alarmie.) Kolejna sprawa to to czy bezpieczniej podlaczyc czujnik otwartych drzwi do lampki czy do kazdej krancowki w drzwiach.....


    Problem z BMW jest taki ze to auto z instalacja LPG - odciecie pompy nic nie daje (mozna odpalic na LPG) odciecie gazu tez na wiele nie pomaga - pomyslalem ze mozna by sie wpiac w wiazke od LPG idaca do centralki (sterownika na desce rozdzielczej) tak aby unieruchomic auto na obydwoch rodzajach paliwa - ale za bardzo nie wiem jak to zrobic....a moze odciac cewke - wtedy auto nie zapali....

    Prosze o rady

    P.S. Alarmami nie zajmuje sie wcale....wiec pytam o rzeczy ktorych nie znalazlem za pomoca szukajki :) - kolory kabelkow udalo mi sie namierzyc

    Pozdrawiam.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 27  
    We wszystkich autach mozez zrobic to samo. znajdz przewod przy stacyjce na ktorym pojawia sie 12v po przekreceniu stacyjki na ostatni stopien przed rozrusznikiem. Bedzie to kabelek ktory daje prad na wszystkie potrzebne podzespoly ktore pozwalaja uruchomic auto.
    To gdzie go przetniesz to juz twoja sprawa.

    PAMIETAJ ze moze sie zdarzyc ze takie kabelki beda dwa ale tylko jeden bedzie ten wlasciwy. Nie podam ci teraz kolorow bo nie mam az takiej pamieci. ale mozesz to sprawdzic przecinajac jeden z nich na odpalonym aucie . jak zgasnie to wlasnie ten :)



    pozdro
  • Relpol przekaźniki
  • Specjalista - Alarmy Samochodowe
    Odpowiem ci na pierwsza część pytania:
    Ja w Dieslach robię tak: podłączam tak odcięcie na zawór sterujący pompą by w trakcie czuwania alarmu i po pojawieniu się zapłonu na stacji alarm odcina sam zawór a dodatkowy przekaźnik sterowany za odcięciem podaje na zawór masę. Każde podanie na krótko na zawór + robi zwarcie. Złodziej podaje z aku + i ma zagadkę, bo powinien zawór cyknąć a tu zwarcie. Jako dodatek można blachą aluminiową zabudować dostęp do pompy wtryskowej.
  • Poziom 11  
    druga część pytania...

    przy krańcówkach, gdyż w niektórych modelach jest tzw "ściemniacz" lampki. I aby uzbroić alarm musiał byś czekać aż takowe światło zgaśnie...