Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra F 1992 - Wpływ ABS i Alarmu na obroty silnika

23 Lut 2015 15:43 501 2
  • Poziom 8  
    Witajcie. Podobnego tematu nie znalazłem więc odpalam nowy.
    Mam nadzieje że dział dobry, jeżeli temat był to przepraszam za powtórkę.

    Posiadam Opla Astrę F GLS 1.6i c16nz HB z 1992 roku 5 drzwiowy PB.

    Nigdzie nie mogę wyszukać informacji czy ten model posiadał ABS i autoalarm - przypuszczam że Tak.
    W przedziale silnika odnalazłem pełno przewodów od wyżej podejrzanych układów.

    I tu się rodzi moje pytanie.
    Czy usunięcie ( przez kogoś wcześniej i nie wiem po co ) ABS i auto alarmu morze podnieść obroty biegu jałowego?
    Już od kupna auta borykam się z tym problemem i wydałem już trochę środków na zlikwidowanie tego problemu.
    Obroty na rozgrzanym silniku na luzie oscylują ( nie ważne co robię ) w granicy 1 tysiąca.

    Co o tym myślicie? Czy warto zainwestować w ABS ( jeżeli faktycznie był on w tym aucie ) by może zlikwidować ten problem ?

    Pozdrawiam
  • Poziom 43  
    Alarm i abs nijak ma sie do obrotów.Zmień regulator wolnych i uszczelkę pod monowtryskiem ew. czujnik temperatury niebieski 2 pinowy.
  • Poziom 8  
    To wszystko już zostało wymienione.
    + Map sensor
    + Czujniki temperatury
    + Przewody podciśnienia
    + Czujnik położenia przepustnicy

    Nie ma nigdzie lewego powietrza...
    Już mi ręce opadają...

    dlatego pytam bo widać że ewidentnie coś było grzebane przy tych kablach...

    Pozdrawiam