Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot Boxer 2007r 2.2 hdi 120km

75rafael 23 Lut 2015 19:28 2685 7
  • #1 23 Lut 2015 19:28
    75rafael
    Poziom 2  

    Witam ,mam problem z cisnieniem paliwa i głośną pracą silnika.Wszystko zaczęło się od zatankowania na prywatnej małej stacji.Ciśnienie paliwa powinno być około 280bar a jest około 1000bar na wolnych obrotach,zwiększając obroty ciśnienie spada.Jak jest zimny to głośno i nierówno chodzi,jak się nagrzeje to chodzi równo ale klekocze.Proszę o pomoc

    0 7
  • #2 23 Lut 2015 20:55
    Sołtys_Elbląga
    Poziom 31  

    Zacznij od zalania normalnego paliwa. Jakiś błąd przy tej różnicy powinien wyskoczyć i to nie jeden.

    0
  • #3 23 Lut 2015 21:42
    marek majchrzak
    Poziom 19  

    Silniki HDI ciężko pracują na oranżadzie.
    Konsekwencje stosowania n/n paliwa czasami słono kosztują; zalecał bym również wymianę filtra paliwa.

    -1
  • #4 23 Lut 2015 22:50
    75rafael
    Poziom 2  

    Jakie mają zadanie 2 czujniki które są na listwie,a jakie czujnik który jest na pompie wysokiego ciśnienia,szukam powodu głośnej pracy wtrysków,byłem w dwóch warsztatach i winą obarczyli wtryski,dopiero po mojej namowie sprawdzili ciśnienie paliwa i wyszło ,że o siedemset bar jest za dużo na wolnych obrotach.Mieli się odezwać co dalej i cisza nie chce mi się szukać następnego warsztatu.

    0
  • #5 24 Lut 2015 21:18
    marek majchrzak
    Poziom 19  

    Na pompie wysokiego znajduje się regulator ciśnienia paliwa, natomiast na listwie czujnik ciśnienia paliwa .
    Co do drugiego to mam pewne wątpliwości ale mogę sprawdzić jutro, jak potrzebujesz, bo mam taki silnik na warsztacie.

    1
  • #6 24 Lut 2015 21:26
    75rafael
    Poziom 2  

    Ok,ale od czego zacząć?Od regulatora ciśnienia ?Jak sprawdzić czy jest dobry?

    2
  • #7 24 Lut 2015 22:09
    coperfild
    Poziom 33  

    Sprawdź czy nie zgniły ci piny w ECU "visteon", tylko jak wyciągasz wtyczkę to możesz już nie odpalić ( zostają w środku ) .

    0
  • #8 18 Mar 2015 20:47
    75rafael
    Poziom 2  

    Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.

    6