Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Moja transmisja się zacina, dlaczego? Laptop+kamerka logitech c920

Kanguros23 25 Lut 2015 20:02 1188 5
  • #1 25 Lut 2015 20:02
    Kanguros23
    Poziom 5  

Witam mam taki problem otóż gdy nadaje z mojego komputera za pomocą kamerki logitech c920 transmisje na czacie internetowym wszystko chodzi płynnie i idealnie.
    Lecz gdy podłączam kamerkę do laptopa-dell p28f (specjalnie zakupiony do czatu) a nawet i na swojej podstawowej kamerce transmisja się po prostu tnie, czego to jest wina? Internet jest szybki, może laptop jest za słaby? Ale w sumie przecież to nic takiego, a może problem da się jakoś rozwiązać? Byłbym wdzięczny za pomoc, albo chociaż male wyjaśnienie zwłaszcza ze w tematach laptopa jestem zielony.

0 5
  • #2 25 Lut 2015 20:23
    voltandwatt
    Poziom 13  

sprawdzałeś czy masz zainstalowane sterowniki ? tak w ogóle twój laptop ma dobrą wydajność ?

0
  • #3 25 Lut 2015 21:45
    Kanguros23
    Poziom 5  

Sterowniki są zainstalowane. Co do wydajnosci nie mam pojecia, jak moge to sprawdzic? Ew polepszyć?

0
  • #4 26 Lut 2015 18:03
    voltandwatt
    Poziom 13  

jeśli twój laptop jest używany np 2 lub 4 lata lub więcej , radzilbym i to bardzo poprawić wydajność nawet o 60%. należy zrobić
    -zainstaluje Cleaner tam (wyczyść pierdoły,w Autostart odznacz wszystkie pliki i programy które da się , usuń programy niepotrzebne )
    ---zrób DEFRAGMENTACJE dysków
    --- w antywirusie uruchom skanowanie laptopa , aby usunąć zagrożone pliki a nawet wirusy
    ---zainstaluj Vanity remover i użyj go
    ---- UWAŻAJ TERAZ zainstaluj program Silm drives, ten program wyszuka ci sterowniki potrzebne dla laptopa
    ----wejdź w start w wyszukiwarkę wpisz %temp% , pojawi ci się folder o nazwie temp , kliknij na niego a w nim usuń wszystkie pliki i foldery