Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak to zrobić przenośny głośnik do telefonu?

25 Lut 2015 20:13 2835 16
  • Poziom 7  
    Mam dwa głośniczki od kina domowego. I chciałbym zrobić głośnik przenośny do telefonu. Ale niewiem jak to podłączyć.
  • Poziom 29  
    Bez wzmacniacza nie ugra nic. Najlepiej kupić głośniczki z wzmacniaczem do telefonu z alledrogo itp.
  • Poziom 7  
    A taki wzmacniacz to jaki?
  • Poziom 29  
    Dawniej brało się głośniki od komputera, demontowało wzmacniacz i dawało się 2 baterię 4.5V. I tak jest najprościej jak coś klecić.
  • Poziom 7  
    A jakoś w uproszczeniu ten schemat podać? W tych sprawach jestem trochę zielony.
  • Poziom 31  
    Prościej się już nie da to jest chyba najprostszy schemat jaki znam. Jakiś prosty kurs niech kolega znajdzie gdzie pokazane jest co to jest kondensator i jak podłączyć potencjometr. Pozdrawiam
  • Poziom 7  
    Ok dziękuje.
  • Poziom 7  
    Mam jeszcze jedno pytanie. Jakbym dał taki wzmacniacz jak na zdjęciu. Od głośniczka nokia to uciągnołby dwa takie jak na zdjęciu?
  • Poziom 27  
    Ja mam kilka wzmacniaczy wyjętych z zestawów do komp.od 0,5W do 4W. Jak cię to by interesowało to pisz pw
  • Poziom 7  
    A jakieś zdjęcie mógłbyś dać?
  • Poziom 27  
    Wpierw ustalmy czy da się to zrobić co chcesz .Jaki masz telefon? Nie zawsze przez wyjście słuchawkowe jest to łatwe do wykonania.
  • Poziom 7  
    Ja mam samsung galaxy s2 gt-i9100
  • Poziom 27  
    Ze smartfonami to nie jest tak to już proste.Problem jest z przełączaniem się tel. z gł na słuchawki.W gniazdach nie ma czujnika rozłączającego głośnik, robi to procesor tel. i przełącza po elektronicznym rozpoznaniu podłączonych słuchawek.Głowy nie dam iż w i9100 tak to wygląda.Jeżeli działa na zwykłych słuchawkach to powinno być OK. a jeżeli się nie przełącza to gorzej ,ale także są na to sposoby.
  • Poziom 7