Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

POLO 1.4 LPG GAŚNIE NA WYSOKICH OBROTACH

28 Lut 2015 10:49 876 4
  • Poziom 2  
    WITAM! Mam problem z vw polo 1.4 lpg 2000r. jak mi sie już przełączy na gaz ( po 20 stopnich) gaśnie natychmiast jak tylko sie rozpędzę i nagle zahamuję np. auto juz jest na gazie silnik ma już 20 stopni i ruszam rozpedzam się jedynka dwójka trójka i zapala się czerwone światło i od razu zwalniam a obroty spadająponiżej 500 i samochód gaśnie. jak jade powoli to jest dobrze i jak juz mam 90 stopni to moge normalnie jechac nie bojąc sie ze mi gdzies na srodku ulicy zgasnie. . . bylem u gazownika i nie ma pojecia co to moze byc. . . .
  • Poziom 40  
    Gazownik nie ma pojęcia co to może być? W takim razie szybko zmień gazownika. Temperatura przełączania o 10 stopni do góry (jeśli oczywiście w tej chwili jest 20 stopni) i strojenie instalacji. W tej chwili masz przerosty ciśnienia przy cut-offie.
    Napisz jaka to instalacja (nie nazwa tylko jakie podzespoły, reduktor, wtryskiwacze), ile przejechane na LPG. Bez tego temat zaraz będzie w koszu zgodnie z punktem 3.1.15. regulaminu forum.
  • Poziom 2  
    dopiero jest ok jak już auto ma80-90 stopni. Instalacja Stag-4 Reduktor- tomasetto (alaska) wtryskiwacze - valtek gaz zamontowany 5lat temu auto ma przejechane ogólnie 214 tys km. ( samochód kupiłem nie cały rok temu i tak się działo od samego początku) po dziesiątym pojade do normalnego gazownika i wspomne mu o cut-offie! Najlepiej jak mu auto zostawie zeby sam sie rano przejechał na zimnym silniku. Poprzedni gazownik wymienił filtr gazu i podłączył do kompa i powiedział że według komputera wszystko działa poprawnie... może dlatego że silnik był już rozgrzany. Ogólnie dzięki za pomoc!
  • Poziom 40  
    Jeśli ma być tanio to reduktor do wymiany (można regenerować ale to przeważnie nie pomaga) na taki sam, wtryskiwacze straszna lipa, 10tys i kalibracji wymagają. Można zaaplikować zamiast nich Reg Fasty. Wtyczki pasują, oporność ta sama więc podejdą bez problemu. Jedynie dysze może trzeba będzie rozwiercić bo fabryczne mają (chyba) 1,5mm.