Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Iveco daily 2.8 td 1996r - Schemat rozrządu

03 Mar 2015 17:06 3420 8
  • Poziom 22  
    Witam, mam problem z ustawieniem rozrządu w/w samochodzie, silnik składałem z dwóch, natomiast nie mogę zablokować wału bo w skrzyni jest zaślepka ale nie ma szansy by ją odkręcić ( jest aluminiowa ) i ktoś wczesniej już ją próbował odkręcić, natomiast chce dowiedzieć się w jakim położeniu musi być tłok czy jest w gmp gdy ma wejść blokada? ustawiałem na 1 tłok gmp, blokada pompy i wałek na znaku ale nie pali, na plaku sie odzywa ale się blokuje, czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam.
  • Poziom 22  
    no sierżant jest, ale chodzi mi o to jak jest na znakach to gdzie ma być tłok.
  • Poziom 22  
    no to tak jest i na samostarcie go blokuje a bez nie odpala choć paliwo na wtryski idzie
  • Poziom 22  
    nic nie zauwazyłem.
  • Moderator Samochody
    Musisz odkręcić tę zaślepkę. W silnikach gdzie byłem pewien, jak ma być ZZ 1-go cylindra, radziłem sobie bez niego, ale z użyciem suwmiarki - w dieslu minimalne przesunięcie ma znaczenie. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1645808.html
    To że się na samostarcie zacina, to normalne, zapłon następuje zbyt wcześnie. W czym problem rozwiercić aluminiową zaslepkę?
  • Poziom 13  
    Spróbuj na plaku a nie samostarcie,tam jest świeca płomieniowa w momencie odpalania odepnij zasilanie.Pompa jak ustawiona(początek tłoczenia)?