Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi C6 A6 30TDI 165 kw - Wysokie obroty na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika

03 Mar 2015 22:11 969 3
  • Poziom 9  
    Witam mam problem z audi c6 a6 2004 rok 30tdi v6 165kw quatro Automat kod silnika BMK kolega kupił 22 l ogółem ropy z różnych stron świata od kierowców. 2 l miał w butelkach od taigera i pomylił butelki zalał 1 l taigera z tesco do ropy , pojechał na stacje i zalał 10l tego lepszego diesla pojechał w dalszą drogę i po około 30 km zklekotał i zaczął mu nie równo chodzić, dymić z rury, później brak mocy i mu zgasł. Po zgaśnięciu auta nie mógł odpalić, nazajutrz rano odpalił go na chwile i nadal kopcił i nie równo pracował zauważyłem ze kuje więc od razu podejrzewałem wtryski więc go zgasiliśmy. Po podpięciu pod komputer pokazało błędy wtrysków 2 2 cyl i 5 cyl wiec skasowałem błędy i odpaliłem go na chwile ale już na plaku bo sam nie chciał zapalić błędy ponownie wyskoczyły te same. Znalazłem wtryski wymieniłem i odpaliłem go na chwile zobaczyć czy nadal będzie błąd wtrysków nie wyskoczył, ale nadal nie równo chodził i kuł więc mówię na bank od paliwa wypompowałem paliwo ile się dało wymieniłem filtr paliwa i zalałem 15 l czystej ropy z Orlena. Po odpaleniu na plaku nadal słychać kucie nie równo pracuje ale mówię że jest jeszcze w układzie stare paliwo z tym całym syfem więc niech pochodzi i przepali po jakimś czasie zaczął lepiej pracować ale kucie nadal było słychać, po rozgrzaniu się silnika zaczął się wkręcać na wysokie obroty 3 do 4 nawet do 5 na biegu jałowym i schodzić z obrotów, i tak coraz wyżej więc go zgasiłem. Po następnym odpaleniu znowu bardzo wysokie obroty od razu wskakiwał 4.5 5.5. zgasiłem go bo bałem się że zaraz wystawi kopyta zajrzałem do turbo i pojawiło się troszkę oleju. więc odpaliłem go jeszcze raz na chwile na ściągniętym wężu od filtra powietrza i turbo wypluło olej już pojawiła się większa ilość oleju w turbo. Co to może być proszę o jakieś podpowiedzi może ktoś już miał taki problem. Pozdrawiam

    ps:
    Nie wiem czy na odpiętym turbo też sam się wkręca dzisiaj odepnę dolot i odmę z dolotu do turbo i żeby nie szedł olej przez odmę na turbo i do komory spalania, i dam znać co się dzieje dalej, po miarce widzę że ropa poszła trochę do oleju dobrze myślę ??

    parę fotek poglądowych

    Moderowany przez Pawel wawa:

    Zdjęcia usunąłem, takie zamieszczenie zdjęć, powoduje rozjechanie strony!

  • Poziom 19  
    Sprawdź czy taiger w ogóle się miesza z ON czy zachowuje się jak woda? Tak czy tak 1litr to nawet w odstojniku filtra się nie zmieści. Osobiście zaczął bym od wyczyszczenia wtrysków. tam jest mnóstwo cukru i jeszcze nie wiadomo jaka chemia " w tym ścierwie" Pospiekało i lipa.
  • Poziom 43  
    pablito211 napisał:
    Witam mam problem z audi c6 a6 2004 rok 30tdi v6 165kw quatro Automat kod silnika BMK kolega kupił 22 l ogółem ropy z różnych stron świata od kierowców. 2 l miał w butelkach od taigera i pomylił butelki zalał 1 l taigera z tesco do ropy , pojechał na stacje i zalał 10l tego lepszego diesla pojechał w dalszą drogę i po około 30 km zklekotał i zaczął mu nie równo chodzić, dymić z rury, później brak mocy i mu zgasł.


    No masz problem ale kumpla idiote.

    Po drugie czyszczenie ukłądu paliwowego i dopiero wtedy można zacząć coś mówić o zepsuciu i szukaniu jeśli by nie odpalił.
  • Moderator Samochody
    Tiger to głównie cukier, także cały układ do płukania, razem z demontażem zbiornika.