Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Super Forteca do Hondy Civic 93' 1.5 16v-czy to dobry wybór?

18 Maj 2005 12:02 1394 3
  • Poziom 2  
    Zamierzam zamówić taki alarm u producenta. Na wstępie napiszę,że nie znam się na tym, mój ojciec jest z wykształcenia elektrykiem ale o alarmach niewiele wie. Chcę spróbować razem z nim założyć taki alarm. Mam parę pytań w związku z tym:
    1.Proponują mi do alarmu czujnik ultradźw. CR-2, syrenkę SPD 1/1, wyłącznik kracowy WP-8. Czy to dobry zestaw? Czy opłaca się do tego jeszcze czujnik CW-1, a może zamiast nich - dualny CD-2? A może jakaś inna syrenka (np. z własnym zasilaniem)?
    2.Czy jest sens do tego dołączać jeszcze blokadę zapłonu np. TERMINATOR?
    3.Czy łatwo jest zrobić własne odcięcie zapłonu (czytałem posty o odcięciu pompy itp ale chciałbym więcej szczegółów) i czy do w/w kompletu jeszcze to można i opłaca się dołożyć?
    4.Tutaj pytanie do Yasia.brzeg-czy schemat Super Fortecy w dziale download jest taki sam jak na stronie producenta (czy opłaca się go ściągać)?
    5.Co z centralnym zamkiem?Czy musi być podłączony do pilota (napewno bedzie wygodniej)?Jeżeli miałbym tak zrobić, to jakie jeszcze części będą mi potrzebne i ile kosztują?

Jeżeli macie jakieś dodatkowe sugestie i propozycje - chętnie przeczytam Proszę od razu o cennik. Napiszcie też, czy wogóle jest sens żebym z w/w kwalifikacjami sam się za to zabierał:), czy lepiej zrobić to w warsztacie (ile to ewentualnie kosztuje)? Z góry dzięki - POZDRAWIAM
  • Poziom 16  
    Każde zabezpiecznie nie sryjne czyli zrobione przez wlaściciela jest leprze od seryjnego. Jakmyślisz kot na poczatku kupuje alarm w pełnym wypasie i sparawdza jego "skutecznosc" tak zgadles złodzieje.