Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Passat B6 2006r 4M 103KW BKP - Brak mocy powyżej 3 tyś. obrotów

Mariusz Daniluk 05 Mar 2015 13:10 2271 9
  • #1
    Mariusz Daniluk
    Level 2  
    Witam
    Jestem nowy i proszę o wyrozumiałość

    Jestem "szczęśliwym" posiadaczem VW Passata B6 Var. 4M 103KW TDI BKP
    i mam z nim taki problem:
    - po wyżej 3 tyś. Obrotów jest brak mocy
    - prędkość maksymalna 160
    - spalanie przy jeździe na autostradzie 140 to 9L ( odcinek 100 klientów)
    - żadnych błędów
    - potrafi delikatnie szarpacz na wyższych biegach od 1.5 tyś obrotów

    Po podłączeniu komputera nie pokazuje żadnych błędów

    Prosze o poradę bo nie wiem co z tym fantem robić
    Pozdrawiam
    Mariusz
  • #2
    przemallo
    Level 16  
    Jedź na diagnostykę komputerową. Od tego trzeba zacząć.
  • #3
    Mariusz Daniluk
    Level 2  
    Zapomniałem przebieg to 144 tysiące
    pompowtryskiwacze zostały wymienione przy +/- 120 tyś ( akcja serwisowa)

    Był podpinany pod komputer i nic żadnych błędów
    turbina wyjęta na stół i wyczyszczona, brak zmian po zamontowaniu
  • #4
    kortyleski
    Level 43  
    Co to wyjenta? Coś od wycia? Powtarzam za kolegami, jedź na diagnostykę komputerową a nie tylko na odczyt błędów...
  • #5
    tomaszk23
    Level 16  
    Zasilanie paliwem i przepływomierz powietrza do sprawdzenia.
  • #6
    Mariusz Daniluk
    Level 2  
    Dzisiaj zostały wymontowane pompowtryskiwacze i zawiezione do sprawdzenia i czyszczenia
    po zamontowaniu zobaczę czy jest jakaś poprawa

    Co do diagnostyki komputerowej była robiona i niby wszystko jest ok
  • #7
    przemallo
    Level 16  
    Mariusz Daniluk wrote:
    Co do diagnostyki komputerowej była robiona i niby wszystko jest ok

    No nie jest, bo nie ma diagnozy, tylko szukanie po omacku. Mylisz diagnostykę z podpięciem komputera i kasowaniem błędów. Należy wykonać logowanie dynamiczne podczas jazdy i odpowiedni fachowiec po odczytanych parametrach wytypuje co niedomaga.
  • #8
    ciabbares
    Level 12  
    Widzę że zaczynasz od samych "tanich" podzespołów turbo, wtryski, tylko że w przypadku gdyby z turbiną było coś nie tak to błąd na pewno by się pojawił, co do wtrysków trzeba było wykonać test przelewowy a nie od razu wysyłać do czyszczenia i generować sobie koszty.
    Tak z ciekawości zapytam egr czyszczony?

    Moderated By T5:


    W myśl zasady - "Nie wiem nie wypowiadam się".
    Następnym razem będzie ostrzeżenie.
    3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje ujęte w toku dyskusji.

  • #9
    User removed account
    User removed account  
  • #10
    kortyleski
    Level 43  
    Jak zwykle lamerzy opanowali temat.
    A wystarczy sprawdzić :
    Korekcję na wolnych
    Ciśnienie turbo w całym zakresie
    Żarówki świec i czeka-czy obecne