Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rejestrator EasyCam H.264 - brak połączenia przez WAN

05 Mar 2015 18:57 6939 13
  • Poziom 15  
    Witam.

    Posiadam rejestrator EasyCam H.264, internet mam od lokalnego dostawcy, stały IP adres. Router mam D-link Dir-300 z DD-WRT, poustawiane przekierowanie portów w routerze, w sieci lokalnej po LAN mam dostęp z telefonu z androidem, niestety nie mogę połączyć się po za siecią. Czy będę miał podgląd pomimo że mam internet LTE z tmobile? Mam też internet z Heyah?

    Pozdrawiam Paweł
  • Poziom 23  
    Z informacji jakie znajdują się na internecie wynika że ten rejestrator nie obsługuje P2P ani żadnej usługi typu Cloud/Chmura.
    Tak więc jeśli nie posiadasz publicznego adresu IP, a z tego co mi wiadomo to żaden z wymienionych przez ciebie dostawców mobilnych takiej usługi nie oferuje, to podglądu nie zrealizujesz. Z tego co mi wiadomo to dla osób indywidualnych tylko Plus ma usługi LTE z publicznym adresem IP, ale musisz to potwierdzić u operatora, oczywiście publiczny adres IP jest u operatorów mobilnych dodatkowo odpłatny.
    A widzisz zapomniał bym skoro masz
    Cytat:
    D-link Dir-300
    to możesz skorzystać również z usług typu VPN na przykład:Link
    tu masz wskazówki jak skonfigurować swój router pod VPN
    Link
    Link
    Miłej zabawy z konfiguracją podglądu:)
  • Poziom 15  
    Dzięki za odpowiedź, jednak w ustawieniach jest jakaś funkcja "chmura".
    Ale nie wiem o co chodzi z tą chmurą.

    Rejestrator EasyCam H.264 - brak połączenia przez WAN
  • Poziom 23  
    Rozwiń opcje tej chmury dojrzymy coś więcej, ale skoro jest to zapewne podajesz tam nazwę użytkownika, oraz hasło i jakiś nr identyfikacyjny, następnie przy pomocy usługi chmurowej łączysz się z rejestratorem. Nie interesuje cię już wówczas żadne adresy IP czy stałe czy dynamiczne, nawet czy publiczne czy nie, oraz nie zaprzątasz sobie głowy przekierowaniem portów, bo to ruch z wewnątrz sieci nawiązuje połączenie. Zapewne jest też do tego jakaś dedykowana apka na andka która tą usługę wspiera.
    ==========
    Aha miło by było jak byś sprecyzował, bo nie do końca jasno to napisałeś, czy rejestrator jest podpięty pod to stałe łącze z publicznym adresem??
    I łączysz się z nim z smartphone (tu internet mobilny).
    Czy może to rejestrator również jest podpięty pod internet mobilny??
  • Poziom 18  
    zuczek1987 napisał:
    tylko Plus ma usługi LTE z publicznym adresem IP)

    Jakieś dwa miesiące temu się dowiadywałem w tym temacie u Plusa i niestety, ale nie mają. Mieli kiedyś, ale się z tego wycofali.
  • Poziom 23  
    b3ck napisał:
    zuczek1987 napisał:
    tylko Plus ma usługi LTE z publicznym adresem IP)

    Jakieś dwa miesiące temu się dowiadywałem w tym temacie u Plusa i niestety, ale nie mają. Mieli kiedyś, ale się z tego wycofali.

    Informacje wyszukiwane dziś na necie, pozwolę przekierować sobie do innego tematu gdzie były poruszane te kwestie:
    Link
  • Poziom 18  
    zuczek1987 napisał:
    b3ck napisał:
    zuczek1987 napisał:
    tylko Plus ma usługi LTE z publicznym adresem IP)

    Jakieś dwa miesiące temu się dowiadywałem w tym temacie u Plusa i niestety, ale nie mają. Mieli kiedyś, ale się z tego wycofali.

    Informacje wyszukiwane dziś na necie, pozwolę przekierować sobie do innego tematu gdzie były poruszane te kwestie:
    Link

    Dzięki wielkie. W takim wypadku zostałem wprowadzony w błąd. Zaraz będę z Klientem próbował taką usługę wykupić.
  • Poziom 15  
    W opcji "chmura" jest takie coś :

    Rejestrator EasyCam H.264 - brak połączenia przez WAN

    Rejestrator mam podłączony do stałego IP mojego lokalnego dostawcy netu (przewodowo).
    Mam dołączoną instrukcję do pobrania programu vmeye, który już mam zainstalowany na telefonie. I kiedy włączam aplikację i jestem połączony z moim routerem po wi-fi to obraz mam, ale jak rozłączę wi-fi i włączy się LTE to obraz znika i server unavailable.
  • Poziom 23  
    Skoro rejestrator masz podłączony u dostawcy lokalnego z stałym publicznym IP to sprawa jest prosta:)
    Po pierwsze przekierowanie odpowiednich portów na routerze czy wykonałeś??
    Drugie to w programie musisz mieć skonfigurowane dwa połączenia:
    1) Do wi-fi będziesz się łączył poprzez adres wewnętrzny sieci, czyli adres rejestratora.
    2) do LTE i innych połączeń komórkowych będziesz się łączył przez publiczny adres od twojego dostawcy, sprawdzisz go na stronie:Link.

    reszta parametrów połączeń jest bez zmian.
    Jeśli będziesz nadal miał problemy to Napisz co zrobiłeś do tej pory, (najlepiej doklej zdjęcia obrazujące) oraz opisz w czym dalej występuje problem, a spróbujemy doradzić i pomóc:)
  • Poziom 15  
    Rejestrator EasyCam H.264 - brak połączenia przez WAN Rejestrator EasyCam H.264 - brak połączenia przez WAN

    Zdjęcie pierwsze ustawienia adresów w rejestratorze, drugie przekierowane porty na ip rejestratora.

    Jak w telefonie w programie ustawie publiczny mój IP i mobile port - server unavailable. Nie wiem gdzie leży problem.
  • Pomocny post
    Poziom 23  
    Dobrze na routerze porty masz prawidłowo skonfigurowane, choć nie wiem do czego ci ten: 34599 skoro w ustawieniach go niema:).
    Adres publiczny oczywiście sprawdzasz z sieci rejestratora??
    Czy po www na tym porcie 81 z zewnątrz ci działa??
    Czy pingowałeś z zewnątrz swój rejestrator?? Jeśli tak to jakie odpowiedzi??
  • Poziom 15  
    Ten 34599 to jako mobile port, jest w ustawieniach (na pierwszym obrazku jaki wstawiłem).

    Adres publiczny sprawdzam z komputera podłączonego do tej samej sieci lan co rejestrator.

    Sprawdzę te pingi z innej sieci i dam znać.
  • Pomocny post
    Poziom 21  
    Menu Twojego rejestratora wygląda identycznie jak mój chińczyk, także raczej z tego co pokazałeś działa w chmurze.

    Zobacz czy po kliknięciu prawym klawiszem myszy rejestratora masz takie menu:

    Rejestrator EasyCam H.264 - brak połączenia przez WAN

    Jeśli tak do wybierz opcję PRZEWODNIK, następnie powinno pojawić się okienko z zaznaczoną opcją chmury, daj NEXT a zobaczysz okno z trzema kodami Qrcode. Zeskanuj komórką kod do aplikacji na Androida (xMeye), a po uruchomieniu aplikacji dodaj swój rejestrator skanując qrcode z numerem seryjnym urządzenia.
    Numer seryjny znajdziesz też wchodząc w MENU - INFO - WERSJA - Serial no.

    Daj znać czy się udało - u mnie podgląd na komórce z Heyah działa beż żadnych problemów, pod warunkiem że łączę się właśnie przez chmurę. Używam aplikacji vMEyeCloud dostępnej w sklepie androida, jest to alternatywa dla dedykowanego xMeye.
  • Poziom 15  
    Działa!!! Ściągnąłem ten program xMeye na smartfona z LTE i zalogowałem się "z chmurą" podałem sn. rejestratora i działa.

    Dziękuję koledze glider33 oraz zuczek1987.

    Pozdrawiam.