Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

GMS6501 new excellence - prośba o opinie

bestler 06 Mar 2015 13:30 9282 18
  • #1
    bestler
    Admin of DIY, Automation
    Witam serdecznie,
    przychylam się do zakupu stacji multimedialnej GMS 6501. o obejrzeniu filmiku z prezentacją i rozmowie ze sprzedawcą już prawie kupiłem ale postanowiłem jeszcze poczytać opinie w necie i się zdrowo przeraziłem.

    Bardzo bym prosił o wypowiedź, opinie użytkowników, którzy zakupili dokładnie taką stację i zapoznali się z jej właściwościami.

    Zależy mi głównie na dobrze działającej nawigacji, zestawie głośnomówiącym, dobrym jakościowo tunerze FM. Pozostałe funkcje też są ważne, ale mniej.

    Ewentualnie jakąś podpowiedź co do innej stacji 2 din.
  • #2
    marti_5
    Level 9  
    Kolego bestler, dobrze się zastanów jeśli nie jest jeszcze za późno, żebyś potem nie żałował tragicznego w skutkach wyboru. Rok temu kupiłem nowy samochód z salonu. Ponieważ oryginalny zestaw navi/audio był bardzo drogi a kasy już mi w portfelu za wiele nie zostało (potrzebne było jeszcze AC/OC), zostałem skuszony podobno równie rewelacyjnym zestawem GMS 6501 New Excellence i-Mode.
    Opinii wtedy w internecie nie było w ogóle, bo to był nowy model. O problemach ze starszymi modelami czytałem, ale ten miał być inny lepszy model bo na CORTEX - 800MHz. No i w ogóle te wszystkie "ochy" i "achy" wypisywane na stronie producenta, że: "produkty GMS cieszą się dużą popularnością i bezawaryjnością a także nie ustępują jakością droższym markowym, ponieważ wytwarzane są w tej samej fabryce co Clarion, Blaupunkt, Pioneer". Co do bezawaryjności to mogę z pełną odpowiedzialnością napisać, że jest to jedna WIELKA BZDURA!
    A teraz wypiszę to co już było mi wiadome po ok 1 miesiącu użytkowania i nadal podtrzymuję te opinie.

    • przełączanie pomiędzy wyświetlaniem odtwarzanej muzyki (radio/USB/SD) a nawigacją często nie następuje po jednokrotnym (krótkim, standardowym) naciśnięciu przycisku MENU lub NAVI (brak reakcji) - dopiero drugie a nawet trzecie naciśnięcie powoduje przełączenie. Nieco dłuższe przytrzymanie przycisku NAVI powoduje przerwanie nawigowania i ponowne ładowanie (oryginalnej) AutoMapy - jadąc w nieznanym mieście to jest koszmar!

    • w ramach poznawania dodatkowych funkcji odtwarzania muzyki z SD/USB sprawdzałem odtwarzanie losowe/z powtarzaniem i na końcu wróciłem do standardowych ustawień (bez powtarzania). Od tego dnia każde włączenie zestawu jest z ustawioną opcją, pomimo że za każdym razem ją wyłączam.

    • kilka razy po uruchomieniu silnika na wstecznym biegu, zablokowany został ekran z widokiem kamery cofania na cały czas jazdy, aż do wyłączenia silnika

    • łatwe/nieumyślne kasowanie całej książki telefonicznej – przewijanie kontaktów na ekranie zawsze powoduje pojawienie się menu kontekstowego z opcją kasowania całej książki. Takiej opcji w ogóle nie powinno być w tym miejscu albo lewa strona ekranu (ikony kontaktów) powinna być „martwą strefą” przeznaczoną tylko do przewijania

    • sporadyczne problemy z automatycznym łączeniem telefonu z zestawem, które kilka razy skończyły się tym, że musiałem usuwać telefon z listy i dodawać od nowa (a to oczywiście związane jest z ponownym importem całej książki telefonicznej, więc ewentualne wcześniej wprowadzone korekty idą "w kosmos")

    • często się dzieje tak, że po poprawnie już zestawionych np. 2 rozmowach telefonicznych, podczas tej kolejnej głos kierowcy w ogóle nie jest przekazywany do rozmówcy. Rozłączanie i kolejne zestawienie rozmowy nic nie daje. Nawet oddzwonienie rozmówcy nie przywraca przenoszenia głosu kierowcy. Dopiero "twardy" reset całego zestawu przywraca pełną funkcjonalność.

    • brak powrotu do odtwarzania muzyki (radio/SD/USB) po skończonej zainicjowanej rozmowy telefonicznej – już samo wejście w Menu do opcji Bluetooth w ogóle nie powinno wyłączać odtwarzanej muzyki do czasu ewentualnego inicjowania połączenia (pojawienia się sygnału wołania abonenta). Ale skoro wyłączenie muzyki zostało wyłączone po wejściu do BT, to szkoda że nikt nie pomyślał, aby ta muzyka się automatycznie sama włączyła po wyjściu z BT. Takie coś ma jedynie miejsce, kiedy to ktoś do nas zadzwonił - wtedy po zakończeniu rozmowy zestaw sam wychodzi z BT i dalej zaczyna odtwarzać muzykę.

    • mikrofon zewnętrzny – zbyt małe wzmocnienie (słaba słyszalność kierującego pojazdem w słuchawce rozmówcy)

    • wyświetlanie na SD/USB tylko pierwszych 11 znaków nazw katalogów bez możliwości podejrzenia pełnej nazwy przed otwarciem - zbyt duża czcionka, gdyby była mniejsza można byłoby zawinąć tekst do drugiej linii. Ale jak się dowiedziałem wszystkiemu winny jest system Windows CE6.0 na bazie którego pracuje urządzenie.

    • sortowanie folderów i utworów w folderach wg "jakiegoś" klucza a nie alfabetycznie po nazwach. Wg firmy Audiopol podobno jest to sortowanie po dacie dodania pliku, ale w rzeczywistości tak się nie dzieje.

    • zbyt krótkie wyświetlanie listy folderów/utworów na SD/USB (chcąc zmienić odtwarzanie utworu z innego folderu trzeba bardzo szybko się decydować który to ma być folder a także który utwór z wybranego folderu, bo w ciągu 5 sek. automatycznie wraca podgląd odtwarzanego utworu). Czasami nawet kiedy się zdąży dokonać wyboru utworu z innego katalogu (widać to po zatwierdzeniu na ekranie) to i tak przechodzi z powrotem do odtwarzanego utworu.

    • wyciąganie karty microSD - zaślepka powoduje, że bez pęsety nie ma szansy jej wyciągnąć

    • brak tradycyjnego przycisku STOP (jest tylko Pauza) co w przypadku odtwarzania płyt CD/DVD nie jest zbyt szczęśliwe (płyta cały czas się kręci a sprzęt się niepotrzebnie grzeje). Zdarzyło się kilka razy w niektórych sytuacjach, że pomimo wcześniej wciśniętej Pauzy, muzyka zaczynała się sama ponownie dalej odtwarzać.

    • sporadyczne całkowite zawieszanie się urządzenia a dokładnie to zamrożenie - muzyka jest odtwarzana w tle, a ekran i przyciski nie reagują do czasu wyciągnięcia kluczyków ze stacyjki

    • po włączeniu wstecznego biegu i przełączeniu na widok z kamery cofania, nie można już ręcznie skorygować głośności (automatycznie jest ściszana, ale tylko o kilka stopni), a przede wszystkim jeśli w tym momencie prowadzona była rozmowa telefoniczna, to kierowca w czasie tego czasu jest odcięty od rozmówcy (nie słychać rozmówcy, rozmówca nie słyszy kierowcy) - czyli w czasie prowadzenia rozmowy telefonicznej nie wolno wykonywać manewru cofania.

    • wsparcie techniczne serwisu Audiopol to kompletne nieporozumienie - arogancja w korespondencji przechodzi wszelkie pojęcie. Na większość moich uwag zostałem "poczęstowany" epitetami i stwierdzeniami, że to niemożliwe, że takie rzeczy się po prostu nie dzieją (u nich) w tym sprzęcie, sugerując mi jakieś omamy słuchowe i wzrokowe. O aktualizacji softu można sobie pomarzyć.

    Oczywiście, że urządzenie posiada pozytywne strony jak: wygląd, jakość dźwięku, różne opcje ustawień, możliwość szybkiego literowego przeszukiwania książki telefonicznej i wiele innych. Ale czym one są w stosunku do tych wszystkich wad i usterek? Nie ma tygodnia, żebym w czasie jazdy nie wkurzał się na jedną z w/w "atrakcji" i żałował decyzji o zakupie tego bubla. Jest to największa porażka z wszystkich zakupionych przeze mnie sprzętów elektronicznych w ciągu ostatnich 20 lat.
  • #3
    bestler
    Admin of DIY, Automation
    Mam nadzieję, że opinia Kolegi jest całkowicie niezależna. Jeśli tak to bardzo dziękuję za napisanie powyższego postu.

    Dodatkowe pytanie: Co by Kolega wybrał, gdyby była możliwość zakupu drugi raz?
  • #4
    marti_5
    Level 9  
    Opinia jest niezależna, bo niby jaki miałbym cel poświęcając dużo czasu na pisanie tego wszystkiego. Masz opisane urządzenie tak, jak działa na prawdę, albo raczej ile w nim nie działa prawidłowo. Od kilkunastu lat jestem pracownikiem firmy telekomunikacyjnej i nie jestem związany zawodowo z żadną inną dziedziną. Zawsze przed zakupem droższych rzeczy, sprawdzam długo w internecie opisy, opinie i dostępne w internecie testy. Jak tylko natrafiam na wątpliwości, staram się to weryfikować głębiej (serwisy, producenci, sprzedawcy) aby mieć świadomość przed zakupem. W przypadku GMS akurat postanowiłem zaufać sprzedawcy salonu i intuicji, która niestety mnie srogo zawiodła. Mam nadzieję, że moja opinia będzie odebrana jaka niezależna i rzetelna. Wypisałem w dobrej wierze rzeczy, które w mojej ocenie są wadami/niedociągnięciami software'owymi, a nie czymś co można by porównać do ogólnego niezadowolenia (że ma np. słabe parametry muzyczne, brzydkie kolory, za małą moc, itp.) Jedynie uwaga o wyciąganiu karty microSD jest wadą konstrukcyjną, ale pozostałe ... liczyłem, że będę mógł liczyć na jakieś wsparcie serwisu czy upgrade softu.

    Co bym wybrał rok temu, gdybym przeczytał taką opinię - good question ...
    Nie wiem. Mając na uwadze ograniczenia finansowe, zostałbym przy firmowym standardowym zestawie audio bez navi i ekranu dotykowego (w cenie auta) oraz odkładałbym do wyższego modelu jaki oferuje Honda.
  • #6
    marti_5
    Level 9  
    O matko - nie widziałem tego!
    Czyli na pocieszenie dowiaduję się, że nie tylko ja mam taką opinię ta temat serwisu Audiopol. W całej mojej korespondencji pomimo moich wielu próśb nigdy nikt się nie przedstawił z imienia i nazwiska. I tu na forum też propagują taką formę. Tam pracuje "pan kierownik" albo "Serwis Audiopol". Ale w sumie miałbym to wszystko gdzieś i nie musiałbym się z nimi kontaktować, gdyby urządzenie pracowało prawidłowo. A dlaczego tak nie dzieje?
  • #7
    bestler
    Admin of DIY, Automation
    Ten wątek o GMS 2din czytałem i dopiero na końcu pojawia się model 6501, ale żadnych konkretów - dlatego pozwoliłem sobie założyć nowy wątek. Zostawmy już ten GMS.

    Panowie co w takim razie kupić? Fabryczne sprzęty raczej odpadają ze względu na ograniczone parametry.
    Bardzo zależy mi na sprawnie działającym zestawie głośnomówiącym i łatwej w obsłudze, kompatybilnej z resztą radia nawigacji i jak już pisałem wyżej lubię jak jest dobry tuner FM. Nie interesują mnie bajery, wizualizacje, oglądanie dvbt, ani nic z takich mało przydatnych na drodze rzeczy. Liczyłem się z kwotą 2,5 ale nie jest to jakaś granica, mogę zapłacić więcej, ale za dobry sprzęt.
  • #8
    qstosz
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Znam kilka osób które używają gms-a i są bardzo zadowolone.
  • #9
    bestler
    Admin of DIY, Automation
    qstosz wrote:
    Znam kilka osób które używają gms-a i są bardzo zadowolone.

    Rozumiem, szanuję, ale chyba jednak nie skorzystam.

    marti_5 wrote:
    • po włączeniu wstecznego biegu i przełączeniu na widok z kamery cofania, nie można już ręcznie skorygować głośności (automatycznie jest ściszana, ale tylko o kilka stopni), a przede wszystkim jeśli w tym momencie prowadzona była rozmowa telefoniczna, to kierowca w czasie tego czasu jest odcięty od rozmówcy (nie słychać rozmówcy, rozmówca nie słyszy kierowcy) - czyli w czasie prowadzenia rozmowy telefonicznej nie wolno wykonywać manewru cofania.
    - ta właściwość (zakładając, że że wszystkie egzemplarze tak mają) jest dla mnie niestety nie do przyjęcia.
  • #10
    Audiopol serwis1
    Level 12  
    marti_5 wrote:
    O matko - nie widziałem tego!
    Czyli na pocieszenie dowiaduję się, że nie tylko ja mam taką opinię ta temat serwisu Audiopol. W całej mojej korespondencji pomimo moich wielu próśb nigdy nikt się nie przedstawił z imienia i nazwiska. I tu na forum też propagują taką formę. Tam pracuje "pan kierownik" albo "Serwis Audiopol". Ale w sumie miałbym to wszystko gdzieś i nie musiałbym się z nimi kontaktować, gdyby urządzenie pracowało prawidłowo. A dlaczego tak nie dzieje?


    Szanowny Panie prosimy o informację czy odsyłał Pan urządzenie do serwisu ?

    Tydzień temu w temacie założonym przez konkurencję pisałem, że mamy w promocji GMS-a 6501 i zaraz zacznie się wielki wywód na temat 6501 , nie trzeba było czekać zbyt długo.

    Szanowny Panie prosimy o informacje czy odsyłał Pan urządzenie do serwisu Audiopol, ??
    90% z opisanaych przez Pana ,, zaobserwowanych objawów '' nie występuje i nigdy z takimi się nie spotkaliśmy,
    zaproponowaliśmy Panu kontakt z serwisem, serwis gdzie montował Pan urządzenie także ponawiał próby kontaktu z Panem , nigdy nie zdecydował się Pan nawet na to aby serwisant zobaczył czy coś takiego występuje,!!!
    Oczywiście jak w poprzednim temacie chodzi o model GMS 6501 model 2013 -14
    Uprzejmie informujemy że obecne modele 2015 to już siódma generacja modelu
    GMS 6501 , nowa wersja z innymi funkcjami itd.

    Z tego co pamiętamy raz wysłał Pan 3 maile do nas, a do serwisu Hondy gdzie montował Pan urządzenia nie zgłosił się ani razu,
    Czemu nie chciał Pan podjechać do serwisu Hondy aby pokazać ,, zaobserwowane objawy ????
    Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją a na terenie Polski mamy ponad 200 punktów dystrybucji, udzielamy wszelkiej pomocy technicznej oraz wsparcia gwarancyjnego, a także pogwarancyjnego.


    Uprzejmie informujemy , że urządzenia wyposażone są w procesor angielskiej firmy ARM - CORTEX A9 800MHz dwurdzeniowy to jeden z najlepszych czipsetów , urządzenia GMS oferowane są na tych samych platformach co urządzenia znanej włoskiej marki PHONOCAR :
    http://www.phonocar.com/news.php?news=334

    Phonocar ten sam model co GMS 6501 :
    http://www.phonocar.com/en/media-stations-and-multimedia/media-stations/media-station-led-digital-panel-6,8-antiglare-bluetooth-gps-module-built-in/VM034.html


    Urządzenie to jest sprzedawane w tysiącach sztuk w Europie przez Włoską firmę

    Natomiast Pan który opisuje swoje spostrzeżenia zarzuca między inymi :

    To że posiada wejście karty micro SD , albo to że niema stop bo jak odtwarza płytę to on chce naciskać stop. 99% klientów / użytkowników niema problemu aby włożyć kartę micro SD do slotu GPS-u tego typu zarzuty są dziwne, i jest to tak zwane szukanie na siłę punktu zaczepienia,
    Reszta objawów nie występuje
    Ps: Czekamy na odpowiedź szanownego Pana użytkownika, który nigdy nie odesłał do nas urządzenia natomiast na prośby serwisu gdzie montował urządzenie aby podjechać i pokazać te dziwne objawy , podkreślam pokazać tylko urządzenie , nigdy się nie pojawił,
    mimo próśb nie chciał się umówić , nie chciał pokazać czy coś przerywa , czy przycisk NAVI mu nie działa, po prostu nie podjechał ani razu do pobliskiego serwisu, ani tam gdzie montował ani nigdzie indziej, czekamy na wyjaśnienia z Pana strony,
    dodam że jedyny kontakt z firmą Audiopol były to 3 maile wysłane do nas rok temu i kompletnie nic poza tym,
    Pan ten także nie chciał aby firma CarAudi ani serwis gdzie montował urządzenie w jakikolwiek sposób sprawdziło urządzenie.
  • #11
    marti_5
    Level 9  
    Czy jako użytkownik tego forum a przede wszystkim użytkownik GMS6501 mam prawo do własnej opinii? Czy opinie te mogą poznać inni użytkownicy tego forum a przede wszystkich zainteresowani zakupem tego sprzętu?
    Czytając "sąsiedni" wątek byłem ciekawy, do jakiego stopnia jesteście (jako serwis Audiopol) zdesperowani aby tak manipulować. Teraz przekonałem się sam, jakie baje opisujecie i przeinaczacie sens opisu. Jesteście po prostu żenujący! Szkoda czasu i dlatego sprostuję tylko 1 sprawę. Pisałem o zaślepce od gniazda microSD (nie dopisałem, że do muzyki) która skutecznie blokuje bezproblemowe wyciąganie karty (aby dograć mp3-ki), a nie sam fakt występowania wejścia karty microSD. O innych manipulacjach nie będę pisał, bo tylko ja jestem w posiadaniu korespondencji z Wami, więc to tylko "słowo przeciwko słowu".
    Nie wysyłałem do Was sprzętu, bo przecież odpowiadając mi na maile właśnie sugerowaliście, że nie mam co liczyć na Waszą pomoc (w kwestii poprawienia softu) a u Was takie objawy nie występują. Przekonaliście mnie, że takie wady nie występują i ... OK. Skoro mam świadomość, że te przypadłości które (tylko) u mnie występują nie są wadami które można reklamować to po co mam wysyłać sprzęt do naprawy. Muszę z tym żyć i wolę żeby tak już zostało, bo Wasza interwencja na pewno nie poprawi mojego samopoczucia, a jedynie jeszcze zapewne podniesie mi ciśnienie. Żałuję tylko z 1 powodu że nie wysłałem, bo obiecaliście mi wymianę mikrofonu zewnętrznego na lepszy z czego nie skorzystałem.
    Sam przecież uczciwie przyznałem, że są to moje niezależne i subiektywne opinie jako zwykłego użytkownika. A niby co mam reklamować: że nie ma pauzy, że wyświetlanie jest tylko pierwszych 11 znaków, że "bieg wsteczny" blokuje rozmowy telefoniczne? Przecież wiem, że to nie jest wada urządzenia, a tylko jego specyfikacja. A w przypadku innych problemów, to jak mam niby pokazać komuś z serwisu na zawołanie, że dzieją się te wszystkie rzeczy, skoro to pojawia się losowo raz na jakiś czas. Usiądę sobie z panem w samochodzie i będziemy sobie tak pstrykać przez kilkanaście godzin, aż w końcu coś się wydarzy. Gdyby za każdym razem coś się wieszało, blokowało czy nie przełączało to pewnie byłbym zmuszony do odesłania na naprawę gwarancyjną, ale na szczęście tak się nie dzieje. Nawet gdybym za każdym razem jakimś cudem nagrywał wszystko smartfonem, to i tak dla Was nie byłby wystarczający dowód. Czy obejrzenie na filmie jak auto jedzie do przodu z zablokowanym ekranem widokiem z kamery cofania coś zmieniłoby, gdyby na kilkadziesiąt Waszych testów takie coś się nie zdarzyło. A może na takim zablokowanym ekranie mam przejechać ponad 200km do serwisu który montował ten sprzęt. Wystarczy, że po kilku takich "jazdach" pamiętam teraz, żeby nie odpalać auta na wstecznym i tyle.
    Podsumowując:
    Uważam, że jako użytkownik GMS6501 mam prawo do przedstawienia własnej opinii, która akurat w mojej ocenie nie musi stanowić przedmiot reklamacji sprzętu (m.in. z przyczyny aroganckiego nastawienia serwisu do mnie). Każdy kto to przeczyta, niech sam wyciąga wnioski. Prawdopodobnie wielu będzie uważać, że wydziwiam w kilku sprawach, ale każdy ma prawo do własnego zdania. Chyba o to chodzi, żeby wiedzieć więcej przed podjęciem decyzji o zakupie niż potem czuć rozczarowanie. I nie mam zielonego pojęcia co byłoby lepsze. Tak jak pisałem, wiedząc o tych przypadłościach wcześniej, zapewne zostałbym przy oryginalnym zestawie jakie dostarcza producent auta.
  • #12
    bestler
    Admin of DIY, Automation
    Po prześledzeniu wielu wątków na różnych forach zrezygnowałęm z zakupu tytułowej stacji na koszt innej, ale modelu której nie będę tu podawał, aby nie tworzyć niepotrzebnych zaczepek. Czy dobrego wyboru dokonałem to czas pokaże. Na pewno nawigacja działa wspaniale, zestaw bt również dobrze słuchać i kogoś i mnie, mp3 odtwarza ładnie. Natomiast jakość odbioru tunera radiowego oceniam na w skali 0 - 10 na minus pięć - odbiera słabo, nie działa AF i w ogóle ta aplikacja fm jest zrypana. Tak więc wydaje mi się każda z tych chińskich stacji ma swoje wady i zalety i ogólna ocena końcowa zależy zapewne od tego kto czego oczekuje oraz kto się na jakie ustępstwa godzi w kompromisie pomiędzy ceną a jakością.
  • #13
    sb1956
    Level 12  
    Witam
    Zakupiłem w listopadzie 2015 nowe autko w salonie Suzuki.
    W miejsce fabrycznego radia dałem się namówić na zamontowanie stacji multimedialnej GMS 6501, według serwisu Suzuki i sprzedawcy miała być rewelacyjna.
    Niestety tak nie jest , nie będę się rozpisywał nad jej wadami, potwierdzę tylko, że wszystkie usterki i niedociągnięcia które wymienił kolega Marti_5 w mojej stacji także występują i pomimo zalet jak dobry dźwięk, automapa, prosta obsługa, to występujące niedociągnięcia a zwłaszcza wyłączanie muzyki po zakończonej rozmowie telefonicznej bywa irytujące.
  • #14
    wieslaw200
    Level 12  
    Ja używam modelu 6401 new exelence i jest dla mnie rewelacyjny. Nie mam żadnych objawów z opisywnych tutaj.
  • #15
    Audiopol serwis1
    Level 12  
    sb1956 wrote:
    Witam
    Zakupiłem w listopadzie 2015 nowe autko w salonie Suzuki.
    W miejsce fabrycznego radia dałem się namówić na zamontowanie stacji multimedialnej GMS 6501, według serwisu Suzuki i sprzedawcy miała być rewelacyjna.
    Niestety tak nie jest , nie będę się rozpisywał nad jej wadami, potwierdzę tylko, że wszystkie usterki i niedociągnięcia które wymienił kolega Marti_5 w mojej stacji także występują i pomimo zalet jak dobry dźwięk, automapa, prosta obsługa, to występujące niedociągnięcia a zwłaszcza wyłączanie muzyki po zakończonej rozmowie telefonicznej bywa irytujące.


    Poprosimy o więcej informacji, gdzie kupował Pan urządzenie , proszę o przesłanie skanu karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu.
    Czy kontaktował się Pan z jakimś serwisem> jeśli tak bardzo proszę o podanie dokładnych danych,


    W razie pytań jesteśmy do dyspozycji.
  • #16
    mioti79ce
    Level 1  
    witam, nigdy nie kupujcie nic z firmy gms. ja kupiłem radio gms 6501 new exelence. totalny syf i badziew . szkoda kasy. ta kaszana notorycznie zamula dotyk działa jak chce . wybieranie muzyki tragedia , podgląd plików za krótki , nie zdazysz się zastanowić co bys chciał posluchac i już znika. brak jakiś wizualizacji itp. pokretlo glosnosci na reklamie wygląda jak by pięknie było podświetlone na czerwono w rzeczywistości wogle nie swieci. hehe.radio jest wręcz szpetne rozdzielczość padaczka. jakość dzwieku kaszana. niestety stacje sprzedaje i wrocilem do mojego zwykłego odtwarzacza 1 din, firmy clar... gra o niebo lepiej , odtwarza wszystko , nie zamula a jest wart 300 zl. nie dajcie się oszukać tak jak ja. nawigacje przecież ma każdy w telefonie dziś. po cholerę kupować takie gów.. a jak już to renomowanych firm. pozdrawiam.
  • #17
    milejow
    Level 43  
    Miałem smaka na któryś z klocków GMS,a ale wpadł mi w ręce Blaupunkt San Diego 530, z tego co wiem i czytałem to jest to bliźniak któregoś GMS,a. Nie mam z tą stacją najmniejszego problemu, navi ładuje się błyskawicznie, BT działa bezproblemowo a z pamięcią 16GB do której nawrzucałem całą masę różnych plików audio/video/zdjęcia robi co chce, dostęp do dowolnego pliku mam dosłownie po sekundzie-półtorej. Jedyny problem jaki zauważyłem to zawieszanie się stacji na Automapie, za to po zamontowaniu IGO nawigacja pracuje bez zastrzeżeń. Jeśli ten model to bliźniak GMS,a i ma te same bebechy to może problem z GMSami leży po stronie softu. Wcześniej miałem Avica 900bt i obie te stacje dzieli przepaść w jakości obsługi. Co do dźwięku, nie jestem melomanem ale lubię dobre pier.......cie i czysty dźwiek, zrobiłem w swoim Accordzie podpięcie do fabrycznego wzmacniacza systemu premium i dzięki temu z dołożoną stacją pracuje też subwoofer auta, stacja naprawdę daje radę w takiej konfiguracji.
  • #18
    bestler
    Admin of DIY, Automation
    Tak, wszystkie opisane w tym wątku problemy to kwestia niedopracowanego softu. Obecnie posiadam stację Winca (u nas mało popularna, ale np. na wschodzie robi furorę) - sytuacja jest podobna - soft mimo aktualizacji ma daleką drogę do ideału.
  • #19
    fotolabor
    Level 11  
    Mam to radio już cztery lata ,czytam tu na forum dużo opinii negatywnych pomimo małych usterek np . kiepski mikrofon
    sprzęga się ( być może trzeba go wytłumić).Polecam go za "perfekcyjny dźwięk i jakość odtwarzanych utworów zero szumów i zniekształceń .Też nie zauważyłem błędów przy odtwarzaniu utworów z USB.Nawigacja jest bez błędna choć mam jeszcze starą wersję, wczytuje mapę błyskawicznie .Trzeba pamiętać o wykasowaniu starej trasy ,bo wtedy dzieją się cuda.