Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

audi a4 b5 - Wnętrze poliftowe do przedlifta

mati101086 06 Mar 2015 22:20 3921 31
  • #1 06 Mar 2015 22:20
    mati101086
    Poziom 13  

    Witam mam pytanie dotyczące przekładki całego wnętrza z a4 b5 wersji avant poliftowej (2000r) do sedana z roku 1995. Posiadam całego avanta bez silnika i komputera oraz skrzyni biegów. I tak sie zastanawiam czy można praktycznie w całości przełożyć wnętrze z polifta do przedlifta i to będzie wszystko działać ? Czy np problemem się okaże komputer ?

    1 29
  • #3 07 Mar 2015 00:00
    mati101086
    Poziom 13  

    Niestety odpada bo Avant solidnie trącnięty z przodu :/ Tak avant jest po lifcie jedyne czego brakuje to silnika z komputerem i osprzętem oraz skrzyni poza tym reszta to cały komplet

    0
  • #4 07 Mar 2015 00:10
    kdvc
    Poziom 24  

    Wyobraź sobie że przy wywianie wnętrza jeśli będziesz chciał wymienić wyposażenie np. climatronic itp. wymagać to będzie ogromnej masy przeróbek które nie zawsze zagwarantują pełne spektrum ich możliwości (brak kompatybilności wstecznej ) .

    0
  • #5 07 Mar 2015 00:15
    mati101086
    Poziom 13  

    Tylko ja przełożyłbym wszystko wraz z wiązkami elektrycznymi itp. tylko zastanawia mnie czy np nie wyniknie jakiś problem z ECU

    0
  • #7 07 Mar 2015 00:34
    mati101086
    Poziom 13  

    1z 1.9 tdi 90km

    Dodano po 5 [minuty]:

    W avancie jest licznik z wyświetlaczem 1/2 FIS na nim w sumie zbyt wiele się nie wyświetla i z tego co się orientuje to nie problem zmiana zwykłych zegarów na taki wyświetlacz. Gorzej sprawa się na jeśli chodzi np o climatronic i tak się zastanawiam jak to wszystko się podpina żeby vag to wszystko widział

    Dodano po 7 [minuty]:

    W sumie to byłaby taka sama operacja jak bym przekladal silnik i skrzynie z sedana do kombi z tym ze w przypadku przekładania wnętrza z kombi do sedana jest bardziej czaso i praco chłonne

    0
  • #9 07 Mar 2015 08:42
    mati101086
    Poziom 13  

    Ale czy ogólnie jest to wykonalne? Dodam że nie obca jest mi obsługa vag_com posiadam również kabel oraz interfejs

    1
  • #10 13 Mar 2015 11:18
    rafal.jaro
    Specjalista grupy V.A.G.

    Zegary różnią się kostkami więc sporo plontaniny z kabloteką będzie, immo w przedliftowej masz w puszce, w nowszej masz w zegarach, możnaby zostawić immo nie podpinać pod licznik, troche zabawy jest, ale na pewno jest wykonalne...

    0
  • #11 13 Mar 2015 13:43
    mati101086
    Poziom 13  

    Licznik to jeager kluczyk mam wraz ze stacyjka. Ale pewnie z racji tej ze ja mam immo w ECU pewnie sporo kombinowania byłoby

    0
  • #12 13 Mar 2015 14:40
    rafal.jaro
    Specjalista grupy V.A.G.

    Niekoniecznie jeśli zostawisz stary kluczyk z puszką immo to podpięcie zegarów to kwestia podłączenia kabli czujników etc. i wyeliminiowanie kontrolki immo. W przedliftowej audi a4 B5 możesz wypiąć licznik i auto odpali.

    0
  • #13 13 Mar 2015 14:52
    mati101086
    Poziom 13  

    O widzisz a w zegarach po lifcie immo jest w liczniku ? I jeśli mam kluczyk to tez nie powinienem mieć problemu z odpaleniem ?
    P.S Mam problem z przykręcanymi kablami na listwie przekaźników nie wiem jak to ogarnąć. Jest pełno czerwonych kabli wszystkie były odkręcone i teraz problem nie wiem jak je przykręcić ponownie.

    0
  • #14 13 Mar 2015 19:04
    damdam

    Poziom 33  

    1z i licznik/immo po lifcie ? wolne żarty :)

    0
  • #15 13 Mar 2015 19:16
    mati101086
    Poziom 13  

    Rozwiń swoją wypowiedź skoro napisałeś w tym temacie

    0
  • #16 13 Mar 2015 19:25
    damdam

    Poziom 33  

    poliftowy licznik komunikuje się z ECU za pomocą magistrali CAN, taki rodzaj komunikacji wymaga sterownika silnika min. EDC15V. Ty masz zapewne MSA15 lub MSA12.

    0
  • #17 13 Mar 2015 19:37
    mati101086
    Poziom 13  

    w 1z z tego co sprawdzałem w autodacie jest EDC 15V

    0
  • #18 13 Mar 2015 19:49
    damdam

    Poziom 33  

    Otwórz "deklik" i sprawdź.

    0
  • #19 13 Mar 2015 20:09
    mati101086
    Poziom 13  

    deklik ? Bo nie rozumiem co to jest

    0
  • #20 13 Mar 2015 20:10
    damdam

    Poziom 33  

    odkręć kilka wkrętów w okolicach podszybia, strona kierowcy. wydobądź na wierzch sterownik , i organoleptycznie sprawdź jak to typ. możesz też "na lenia" sprawdzić to np VCDS.

    0
  • #21 13 Mar 2015 20:25
    mati101086
    Poziom 13  

    Jaki sterownik ? Ja aktualnie mam całe auto wybebeszone

    0
  • #22 13 Mar 2015 20:41
    damdam

    Poziom 33  

    sterownik silnika.

    0
  • #23 13 Mar 2015 20:57
    mati101086
    Poziom 13  

    No i co mi to da ze sie do niego dobiorę ?

    0
  • #24 13 Mar 2015 22:19
    damdam

    Poziom 33  

    dobra.poddaję się.

    0
  • #25 13 Mar 2015 22:34
    domex32
    Moderator na urlopie...

    Tylko immo off w ecu silnika i kumatego elektronika żeby to wszystko połapać.

    Dopisanie silnika ze sterownikiem MSA do immo w liczniku pod EDC jest tak samo wykonalne jak byś próbował założyć oponę 13 cali na felgę 17 cali, rozumiesz?

    Nie da się.

    Po co ludzie robią takie przeszczepy, tego nie potrafię zrozumieć....

    0
  • #26 15 Mar 2015 19:44
    mati101086
    Poziom 13  

    Witam ponownie wiec sprawa wyglada nastepujaca immo wywalone w aucie zainstalowany ECU golfa 3 rocznik 1994 auto pali immo off. I teraz powiedzcie mi czy podlacznie licznika Jeager z wersji poliftowej bedzie polegac tylko na przerabianiu kostek czy cos wiecej ? Wiem ze w tym liczniku jest immo ale posiadam rowniez kluczyk wraz z transponderem

    0
  • #27 15 Mar 2015 21:53
    damdam

    Poziom 33  

    ECU MY1994 ≠KOMBIINSTRUMENT MY2000.
    nic nie zobaczysz. temperatury i obrotów i lampki świec.

    0
  • #28 15 Mar 2015 22:06
    mati101086
    Poziom 13  

    W takim razie pozostaje wymiana licznika

    0
  • #29 15 Mar 2015 22:13
    CommonRail
    Poziom 27  

    Jeżeli chcesz, można wyrzeźbić jeden licznik z dwóch. Tylko trochę trzeba by pomierzyć.

    0
  • #30 15 Mar 2015 22:20
    mati101086
    Poziom 13  

    Hehe Myślałem ze sprawa wymiany licznika będzie polegać na przerobieniu kostek i to wszystko jeśli nie da się w ten sposób to jestem zmuszony sprzedać ten licznik

    0