Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat B5 - Problemy przy odpaleniu po nocnym postoju.

08 Mar 2015 19:51 1563 18
  • Poziom 14  
    Witam kupiłem Passata B5 AVF 130KM i mam dziwne objawy przy zapalaniu autka. Otóż, gdy zapalam to dodaje gazu do oporu i wówczas zapali bez problemu ,ale gdybym nie dodał to musi obrócić cztery razy i dopiero zapali. A dymu przy tym strasznie dużo.

    A teraz drugi dziwny objaw. Nie wiem, czy wszystkie Passaty tak mają, ale gdy stoję i dodaje gazu to tak dziwnie się zbiera na obroty, jest taki przymulony.
    I tu ciekawostka, gdy wcisnę sprzęgło to zbiera się super na obroty.
  • Poziom 19  
    Diagnostyka komputerowa światło rzuci. A tak na szybko możesz spróbować odłączyć wtyczkę czujnik temp. silnika i zobaczyć jak zapali. jest po lewej str. silnika (jak stoisz przed autem) pod kolektorami ,blisko grodzi.
  • Poziom 20  
    Zacznij od odczytu błędów w ECU i porządnej diagnostyki.
  • Poziom 14  
    Diagnostyka zrobiona błędów niema czujniki temperatury paliwa G81 i płynu G62 jest OK
    A z tymi obrotami gdy wcisnę sprzęgło to normalne.
  • Poziom 20  
    Diagnostyka to diagnostyka a nie odczyt błędów.
  • Poziom 14  
    OK to od czego zacząć bo pomiary troszkę porobiłem i mam tak ze wychodzi dobrze.
    Korekcje dawek paliwa – grupa 013 w normie.
    Stan elektrozaworu pompowtrysku – grupa 018 jest OK
    BIPy – blok 023 też w normie
    i pomiary VCDS grupa 004
    1- 861/min
    2-1.2 ZGM
    3-6.1 KW
    4-0.0
  • Poziom 21  
    Wrzuć logi z odczytami parametrów z tych grup gdzie piszesz "w normie"
  • Poziom 14  
    Proszę logi niewiem czy dobrze robiłem.
    Kod: text
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod
    Kod: text
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod
  • Poziom 35  
    W zamieszczonych logach nie widać problemu. To jednak nie wszystkie grupy logów jakie byłyby potrzebne bo czasem jest tak, że 023 i 013 są OK a już np. status zasilania i reakcji pompowtryskiwaczy w 018 jest odmienny od oczekiwanego. Poza tym to TDI nie działa na takiej zasadzie, że jak wciśniesz pedał gazu to jest lepiej. Odczyt wartości stopnia wciśnięcia pedału gazu reaguje dopiero po uruchomieniu silnika a nie przed. Dymi na jaki kolor ?
    Jest przymulony tylko podczas rozruchu czy potem również ?
  • Poziom 14  
    Przymulony jest cały czas a gdy wcisnę pedał sprzęgła i trzymam to jest dobrze ale jak puszcze to przymulony.
    Grupa 18 też jet dobrze po przygazowaniu wyskakują czwórki a tak to są zera.
    A jakie by były wyniki pomiarów VCDS grupa 004 gdyby był źle ustawiony rozrząd.
  • Poziom 14  
    Panowie jakieś pomysły bo ja już sam nie wiem co robic.
  • Poziom 21  
    Zrób logi dynamiczne 003 i 011.
  • Poziom 21  
    Źle zrobione. Szukasz fajnej prostej 1500obr trzeci bieg i gaz w opór aż do 4200
  • Poziom 14  
    Ok jutro zorbie jeszcze raz
    Ale ma to coś wspólnego z odpalaniem .
  • Poziom 21  
    grzegorz.d3 napisał:
    Ok jutro zorbie jeszcze raz
    Ale ma to coś wspólnego z odpalaniem .


    Ja zrozumiałem, że masz dwa problemy. 1) odpalanie 2) zamulanie
  • Poziom 14  
    Logów jeszcze nie mam ale zrobię .
    Panowie zrobiłem pewien eksperyment a mianowicie.
    Odkręciłem wszystkie świece żarowe zakręciłem rozrusznikiem .
    Później je wkręciłem i co się okazało zapalił na dotyk.
    I jaka to może być przyczyna. Ja podejrzewam pompę paliwa .
    Bo silnik jest chyba OK mam na myśli sprężanie w komorach spalania.
  • Poziom 14  
    Witam po dłuższej przerwie .Mam takie pytanie gdy włączam zapłon, pompka w baku tłoczy, czy pompa powinna to ciśnienie przepuszczać na powrocie.