Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat B5 1.9 TDI AFN 1998 - Naprawa pływaka

chymek1234 08 Mar 2015 20:01 1191 6
  • #1 08 Mar 2015 20:01
    chymek1234
    Poziom 10  

    Witam. Czy da się bezpiecznie naprawić pływak ?? Bo ostatnio jadę i nagle z ostatniej kreski przed rezerwą zrobiła mi się 1/2 baku. Odpiąłem wtyczkę wskazówka spadła do "zera", po podpięciu jej z powrotem wskazówka pokazywała dokładny stan paliwa ale raz na jakiś czas wariuje także tutaj już do Was pytanie drodzy forumowicze jak wyciągnąć, wyczyścić bezpiecznie pływak.

    Pozdrawiam

    0 6
  • #3 08 Mar 2015 20:55
    Teodor85
    Poziom 19  

    Jesteś na 100% pewny że to wina pływaka, a nie wtyczki, przewodów lub samego wskaźnika?

    0
  • #4 08 Mar 2015 21:33
    ss1895
    Poziom 9  

    Może osadził się brud na potencjometrze od pływaka

    0
  • #6 09 Mar 2015 07:54
    ss1895
    Poziom 9  

    Strumien swiadomosci swia napisał:
    chymek1234 napisał:
    jak wyciągnąć, wyczyścić bezpiecznie pływak.

    Nierealne tam wyciera się rezystor hybrydowy a czyszczony to on jest dobrze paliwem.


    Jesli auto nie widzialo pełnego baku to noze byc zabrudzony a takie przypadki byly

    0
  • #7 10 Mar 2015 22:59
    chymek1234
    Poziom 10  

    Zegary sprawdzałem Vagiem, wtyczka albo przewody pod deklem w bagażniku hmm sprawdzę może któryś z kabli ( wtyczka na 4 piny aktywne 2 ) złamał się.

    0
  Szukaj w 5mln produktów