Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Wiertarka udarowa lub młotowiertarka oraz szlifierka do domowego warsztatu.

.Archi. 09 Mar 2015 17:40 5556 20
    .Archi.
    Level 10  
    Witam.

Od niedawna jestem " na swoim", i zaczynam kompletować swój własny warsztat. Największy problem mam z wyborem elektronarzędzi, tj. wiertarki udarowej lub młotowiertarki oraz szlifierki.

W tych sprawach jestem kompletnie zielony, nie wiem za bardzo na co zwrócić uwagę aby nie zakupić jakiegoś "szajsu".

Chciałbym jakieś urządzenia do zastosowań typowo domowych i hobbystycznych, bez jakiś ciężkich prac. Czasem coś wywiercić w domu, coś skuć, uciąć jak to w gospodarstwie domowym.

Budżet to ok 500 zł.

Nie wiem czy lepiej kupić na allgro.pl czy w jakimś markecie budowlanym? U mnie w mieście jest Majster, Castorama, Nomi i Mrówka. Chciałbym kupić wszystko w jednym miejscu.

Ostatnio nawet w biedronce zauważyłem za ok 180 zł młotowiertarkę ale nie wiem czy kupowanie w tym sklepie takich rzeczy to dobry pomysł.

Pozdrawiam i dzięki za pomoc!
    lesmian45
    Level 19  
    Nie musisz wybierać w sklepie typu Biedra, rozumiem, że jeśli prosisz o poradę to masz jakieś zaufanie do naszych opinii. Pomyśl o takiej młotowiertarce: http://www.ceneo.pl/11056832#tab=click_scroll . Dokup do niej szlifierkę, a wiertarkę sobie daruj. Lepsze we włansym warsztacie jest połączenie młotowiertarki i solidnej wkrętarko wiertarki, rozkładasz obciążenia na dwa urządzenia z przekładniami lepiej przystosowanymi do swoich zadań.
    zdenek_zdenek
    Level 26  
    Musisz dołożyć do budżetu.
    Szlifierka Makita GA5030
    Młotowiertarka bosch GBH2600
    Wiertarka udarowa niepotrzebna
    Z czasem dobra wkrętarka i wiertarka dwubiegowa bezudarowa, duża kątówka...
    Lepiej kup raz a dobrze i może być allegro, tylko zwróć uwagę w przypadku Boscha czy sprzedający wystawia certyfikat wo 3 letniej gwarancji.