Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf III 2.0 GTI ABY - Brak iskry

09 Mar 2015 18:04 855 9
  • Poziom 13  
    Witam wszystkich forumowiczów posiadam golfa III 2.0 silnik ABY sterownik simens 037906025H problemem jest brak iskry wymieniłem czujnik obrotu wału korbowego na inny ponieważ na stary wszystkie trzy przewody były ze sobą zwarte niestety i to nie pomogło sprawdzałem przejścia między czujnikiem a sterownikiem silnika znalazłem tylko dwa między pinami 16-3 i 67-2 nie mam pojęcia gdzie idzie pierwszy pin od strony wiązki czujnika obrotów wału do sterownika :( może ktoś z was posiada schemat do tego samochodu bądź miał kiedyś podobny problem . Dodam jeszcze że rezystancja czujka obrotu wału wynosi między pinami 1-2 530 Ohm .
  • Relpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Poziom 38  
    Pin1 czujnika powinien dochodzić do pinu68 ECU. Sprawność tego czujnika do sprawdzenia tylko oscyloskopem. A silnik masz raczej ADY.
  • Poziom 42  
    stachu12345 napisał:
    problemem jest brak iskry

    Jak kręcisz rozrusznikiem to pompa paliwowa pracuje?
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 13  
    Tak załączam zapłon pompa pracuje przez 3s podczas kręcenia cały czas
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Więc sygnał dostaje.
    Jest sterowanie na cewkomoduł?
  • Poziom 13  
    Dziękuje użytkownikowi "spinacz" iskra jest zaś pojawił się następny problem brak napięcia na wtryskiwaczach .
  • Poziom 34  
    Cewko- moduł dostaje napięcie? Może uszkodzony.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Szprycki lecą z tego samego punktu co pompa
  • Poziom 13  
    Kolego goldwinger zasilaniem wtrysków steruje przekaźnik ten sam co pompę paliwa ? więc tak sterowanie przekaźnikiem steruje ecu a styki robocze przekazują zasilanie na wtryski połączone szeregowo u mnie jest tam 7v
  • Poziom 38  
    Wtryski +12V dostają z tego samego przekaźnika który daje +12V na pompę. Skoro wtryskiwacze się nie otwierają to albo nie ma kluczowania z ECU bądź nie masz +12V na wtryskach. Każdy wtryskiwacz ma wspólny ten sam +12V ale masa jest już dla każdego osobno podawana z ECU. Do sprawdzenia wszystkie zasilania i masa sterownika.