Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

usterki voyager 98r. co robic ??

09 Mar 2015 18:12 1338 1
  • Level 1  
    Witam,
    Posiadam Chryslera Voyagera 2.4 B+G '98.
    Skrzynia automat.
    Posiadam auto od kilku miesiecy i dostalem je od znajomego za grosze bo juz mu nie potrzebny.
    Pytanie moje polega na tym iż,
    1. Podczas skrecania na skrzyzowaniach na rondzie w lewo podczas jazdy auto gaśnie nie wiadomo z jakiej przyczyny po czym normalnie odpala i jedzie dalej. Dodam iz dzieje sie tak przy normalnej predkosci a przy jezdzie praktycznie spacerowej auto nie gasnie.
    2. Problem z zamkiem w tylnej klapie nie otwiera sie - centralny otwiera i zamyka lecz sama klamka nie dziala i rozebralem plastiki i nie moge odkrecic tej plastikowej śruby... czym to potraktowac zeby nie polamac?
    3. na gazie podczas jazdy po ok. 100 km nagle traci moc i chodzi jak traktor... trzesie szarpie i slabo jedzie. po ostygnieciu wraca wszystko do normy
    4. skrzynia czasami jak sa problemy z tym gazem wpada w tryb serwisowy czy to aby napewno od gazu?
    5. wycieraczka w klapie samoistnie sie odpala wyciera albo i nie... ciezko ja ogarnac, zas z przodu nie ma spryskiwacza silniczki wymienilem ale nie chodza. po podlaczeniu na krotko slychac jak pracuja.
    6. uchylna tylna szyba jedna nie dziala jak sie do tego dobrac i co moze byc przyczyna?
    7. brak swiatel postojowych z przodu nie wiadomo czemu.
    8. wskaznik stanu paliwa pokazuje 1/3 baku a jest faktycznie pusty jak to naprawic.
    no i to tyle problemow z moim wojtkiem bede wdzieczny za najmniejsza pomoc w tej sprawie i rozumiem ze mam trupka ale chcialbym go jakos ozywic i jeszcze nim po jezdzic.
    Z gory dzieki
  • HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
  • Level 12  
    odp 1 Tu przypuszczam ze wróżka nawet nie pomoże.sprawdź czy instalacja elektryczna "nie wchodzi" w układ kierowniczy.Pod maska i koło kolumny kierowniczej wewnątrz samochodu

    odp 2.Trzeba wytopić ten plastik np lutownicą i wybić klamkę (klamkę będzie trzymać tylko mała tulejka po wytopieniu plastiku rozebrać mechanizm centralnego i klamki nasmarować