Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
flexghzflexghz
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Częste zrywanie połączenia.

09 Mar 2015 20:47 1155 9
  • Poziom 6  
    Witam.

    Posiadam internet z firmy Multimedia. Problem zaczął się od rzekomego zwiększenia prędkości internetu wyżej wymienionej firmy. Połączenie z internetem zrywane jest na 2-3 sekundy co kilka minut, czasami co kilka godzin, nie następuje to w równych odstępach czasu. Format komputera nie pomógł, pozostali domownicy również mają z tym problem.

    Technik od operatora był dwa razy, jednak stwierdził, że z ich strony wszystko jest w porządku i taki internet ma być. Zauważyłem, że ludzie, którzy zgłaszają podobne problemy wklejają screeny zwykle z dwóch miejsc, zatem:

    po wejściu w cmd...

    Częste zrywanie połączenia.

    a tutaj z programu inSSIDer:

    Częste zrywanie połączenia.


    Co więcej, jeśli podłączę się pod inną sieć (w innym miejscu) ten problem nie występuje. Komputer skanowałem w poszukiwaniu wirusów, wszystkie śmieci wyrzuciłem, sterowniki aktualne. Proszę o pomoc w rozczytaniu screenów, czy udzielenie jakichś rad.

    Co w takiej sytuacji należy zrobić?
  • flexghzflexghz
  • Specjalista Sieci, Internet
    Jak uważasz że to router MM winny to postaw swój router WIFI.
  • flexghzflexghz
  • Poziom 6  
    Cytat:
    Jak uważasz że to router MM winny to postaw swój router WIFI.


    Czyli mógłbym podłączyć jakikolwiek inny router i spróbować jak na innym sprzęcie działa internet? Jak to będzie wyglądało jeśli chodzi o konfigurację? Normalnie połączę się z internetem za pomocą innego routera niż ten od operatora?
  • Specjalista Sieci, Internet
    @PalonyLolek
    Jaki dokładnie sprzęt operatora? - typ, model, firma.
    Skąd wiadomo, że to wina usługi/sprzętu operatora, a nie zawalonego eteru?.
  • Specjalista Sieci, Internet
    (router operatora) ==== (twoj router)
  • Poziom 6  
    Cytat:
    (router operatora) ==== (twoj router)


    Nie za bardzo rozumiem. To znaczy nie ma różnicy między routerem operatora, a moim?

    Cytat:
    Skąd wiadomo, że to wina usługi/sprzętu operatora, a nie zawalonego eteru?.


    W takim razie jak mógłbym to sprawdzić?

    Cytat:
    Jaki dokładnie sprzęt operatora? - typ, model, firma.



    Model: Cisco EPC3925
    Vendor: Cisco
    Hardware Revision: 1.0
    MAC Address: 10:5f:49:79:24:2c
    Bootloader Revision: 2.3.0_R1
    Current Software Revision: e3925-E15-13-c1100r5593-140829c
    Firmware Name: e3925-E15-13-c1100r5593-140829c.bin
    Firmware Build Time: Aug 29 15:08:24 2014
    Cable Modem Status: Operational
    Wireless Network: Enable


    To chyba to?
  • Specjalista Sieci, Internet
    PalonyLolek napisał:
    Cisco EPC3925

    Bez anten zewnętrznych...
    W tym sprzęcie przestawić wifi na kanał 1, 3, albo, jak się da to 13.
    PalonyLolek napisał:
    W takim razie jak mógłbym to sprawdzić?
  • Poziom 6  
    Cytat:
    W tym sprzęcie przestawić wifi na kanał 1, 3, albo, jak się da to 13.


    Jak mogę zmienić kanał?

    Screen z którego miejsca powinienem wrzucić żeby było jasne co jest nie tak? Zainstalowałem program, ale ma dosyć sporo opcji pokazywania co jest z internetem i nie wiem co wrzucić...
  • Specjalista Sieci, Internet
    PalonyLolek napisał:
    Jak mogę zmienić kanał?

    W routerze.
    PalonyLolek napisał:
    nie wiem co wrzucić...

    Najważniejsze, by było widać nazwę sieci i na jakim kanale pracuje.
  • Poziom 6  
    Cytat:
    Najważniejsze, by było widać nazwę sieci i na jakim kanale pracuje.


    Częste zrywanie połączenia.

    Ta sieć zaznaczona na niebiesko to moja. Co dziwne, pokrywa się z Twoim nickiem :o

    Czy kanał mogę też zmienić w swoim komputerze? Czy tylko grzebiąc jakoś w routerze?