Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prinzsound pl15 - Gramofon z wieżą LG FA162 +integrated amplifier ta-70

Skarga 10 Mar 2015 22:10 1491 8
  • #1 10 Mar 2015 22:10
    Skarga
    Poziom 10  

Na początku chciałbym zaznaczyć, że nie znam się na sprzęcie wiele lepiej, niż na rozpłodowych zwyczajach afrykańskich ślimaków. Tyle o ile mam pewne wyobrażenie, ale wiedzy żadnej, a doświadczenie równie znikome. Z góry przepraszam więc, jeśli komuś mój brak obeznania z tematyką wyda się rażący. Fakty natomiast są takie:

1. Nabyłem gramofon Prinzsound pl15. Ma na wyjściu czincze + uziemienie
    2. Muzyki słucham z komputera podłączonego do mikrowieży LG FA162‎
    3. Do tej pory używałem gramofonu podpinając czincze pod wieżę przy opcji AUX
    4. Podłączenie aktualnego gramofonu skutkuje głośnym szumem nawet gdy igła nie dotyka płyty
    5. Sądzę, że problemem jest brak uziemienia - kabelek wisi bezwładnie
    6. Kolega poradził nabyć przedwzmacniacz albo wzmacniacz pozwalający na uziemienie.
    7. Obecnie mam mocno ograniczony budżet, więc z rodzinnej piwnicy wydobyłem przywiezione ongiś z Kanady cudo, którego zdjęcia załączam - wzmacniacz Sony integrated amplifier ta-70
    8. ostrzeżono mnie, że wzmacniacz przewidziany na amerykańskie napięcie żeby nie zjarał się po podłączeniu do gniazdka potrzebuje asysty srebrnego autotransformatora (naprawdę tak jest? pierwszy raz się spotykam) również załączam zdjęcie.

Chciałbym prosić o radę, jak to tanio i sensownie po podłączać. Myślałem o takim rozwiązaniu: komputer mam podłączony do mikrowieży kabelkiem małyjack/czincze. Mógłbym kupić przejściówkę mały jack/duży jack i podłączyć do headphone. Kolega, gdy to usłyszał, stwierdził, że jestem debilem, ale pochwalił, że dość kreatywnym, ponieważ powinno zadziałać, ale stracę na jakości.