Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Derbi Hunter 50 - Usterka gaźnika?

pppooo 11 Mar 2015 15:33 1695 5
  • #1
    pppooo
    Level 16  
    Witam mam problem z gaźnikiem oryginalny był po tuningu małolatów porozwiercane dysze itd niestety nie do regeneracji. Po wymianie na inny nowy mam problem tego rodzaju że po wyregulowaniu go i dodaniu gazu na max silnik zaczyna się dusić i gaśnie próbowałem różnych kombinacji i jedyne co pomaga to zatkanie kanału powietrza w gaźniku po jego zatkaniu wszystko jest ok .
  • #2
    Staszek49
    Level 35  
    Jeśli założyłeś nowy (sklepowy) gaźnik, to też trzeba go wyregulować, oczywiście na ciepłym silniku. Czy jesteś pewien, jaką w rzeczywistości ma poj. silnik, może "małolaty" przerobiły go np. na 80-tkę, a wówczas należy dać większe dysze. Opisane objawy pracy silnika mogą sugerować zbyt małą dawkę paliwa np. z winy za małych dysz w gaźniku, niskiego stanu paliwa w gaźniku, zatkanego filtra paliwa lub zbyt małego filtra. Sprawdź szczelność wężyków pomiędzy gaźnikiem a kranikiem podciśnieniowym.
  • #3
    pppooo
    Level 16  
    Gaźnik był regulowany wielokrotnie na ciepłym silniku i nic to nie dało silnik jest oryginalny bez przeróbek gaźnik jest do 50 (chiński stosowany w rometach itp) wężyki są nowe paliwo ładnie leci pełnym wężykiem zatkałem na próbę ten kanał i maszyna pracuje na pełnym gazie podczas jazdy jest ok
  • #5
    pppooo
    Level 16  
    Silnik 2t próbowałem wypiąć ssanie i dalej tak samo zatkanie kanału powietrza który podaje powietrze do dyszy poprawia sprawę tak że skuter wchodzi na wysokie obroty
  • #6
    pppooo
    Level 16  
    Temat został rozwiązany połowicznie tzn kanał został trwale zaślepiony skuter śmiga świeca łądnie wypalona.