Witam
3 dni temu zakupi³em Grand Voyagera 1998r, 3.8L AWD. Oczywi¶cie u sprzedawcy i w dniu zakupu wszystko dzia³a³o, jednak dnia nastêpnego pojawi³y siê problemy z automatyczn± skrzyni± biegów. Po nagrzaniu siê oleju samochód traci 4ty bieg i bieg wsteczny. Sprawdzi³em olej w skrzyni, by³o go 1,5l ponad stan [sprawdzanie na ciep³o przy w³±czonym silniku]. Zmieni³em filtr i olej na Mopar ATF+4. Objawy pozosta³y takie same, jednak wystêpuj± trochê pó¼niej, przy trochê wy¿szej temperaturze oleju [mo¿e jako¶ oleju ma tu znaczenie?]. Sprawdza³em skrzyniê w "limp mode" [zarówno po od³±czeniu solenoidów steruj±cych, jak i po wypiêciu bezpiecznika EATX], objawy takie same, gdy zimny, wszystko dzia³a, po nagrzaniu brak wstecznego, brak 4 biegu.
Dzi¶ pojawi³o sie te¿ wahanie przy wrzucaniu biegów do przodu [trzeba by³o podbiæ obroty do 2000].
Proszê o pomoc, bo w przysz³ym tygodniu muszê tym samochodem zrobiæ 5000km
3 dni temu zakupi³em Grand Voyagera 1998r, 3.8L AWD. Oczywi¶cie u sprzedawcy i w dniu zakupu wszystko dzia³a³o, jednak dnia nastêpnego pojawi³y siê problemy z automatyczn± skrzyni± biegów. Po nagrzaniu siê oleju samochód traci 4ty bieg i bieg wsteczny. Sprawdzi³em olej w skrzyni, by³o go 1,5l ponad stan [sprawdzanie na ciep³o przy w³±czonym silniku]. Zmieni³em filtr i olej na Mopar ATF+4. Objawy pozosta³y takie same, jednak wystêpuj± trochê pó¼niej, przy trochê wy¿szej temperaturze oleju [mo¿e jako¶ oleju ma tu znaczenie?]. Sprawdza³em skrzyniê w "limp mode" [zarówno po od³±czeniu solenoidów steruj±cych, jak i po wypiêciu bezpiecznika EATX], objawy takie same, gdy zimny, wszystko dzia³a, po nagrzaniu brak wstecznego, brak 4 biegu.
Dzi¶ pojawi³o sie te¿ wahanie przy wrzucaniu biegów do przodu [trzeba by³o podbiæ obroty do 2000].
Proszê o pomoc, bo w przysz³ym tygodniu muszê tym samochodem zrobiæ 5000km
