Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Logitech z906 - wymiana kabla satelit na dłuższe

mordrim99 13 Mar 2015 08:58 1179 4
  • #1 13 Mar 2015 08:58
    mordrim99
    Poziom 2  

Witam

posiadam głośniki Logitech z906 5.1 podłączone do dekodera telewizora kablem optycznym.
    Dane techniczne:
    Całkowita moc (RMS): 500 W
    Subwoofer: 165 W
    Głośniki satelitarne: 5 x 67 W

muszę wymienić kable satelit na dłuższe, mam zamiar podwiesić je w rogach pokoju lecz nie znam się kompletnie na rodzajach i przekrojach kabli, potrzebuję porady w wyborze kabla do głośników 67W, długości kabla satelity od subwoofera (wzmacniacza) będzie wynosić 6,40m i 10,5m

Jakiej firmy oraz jaki przekrój kabla wybrać aby nie stracić na barwie dźwięku, oraz jak to wygląda cenowo?

Z góry dziękuje za odpowiedz,
    pozdrawiam Mordrim99

0 4
  • #2 13 Mar 2015 10:37
    sosarek
    Poziom 43  

Kable zapewne zakończone są jakimiś wtykami, chociażby chinch - wystarczy udać się do najbliższego sklepu elektronicznego i zapytać o przedłużacz takowego kabla- tam dowiesz się ceny i reszty - poza tym te głośniki za nic w świecie nie mają mocy 67W.

0
  • #3 13 Mar 2015 11:15
    mordrim99
    Poziom 2  

sosarek napisał:
    wystarczy udać się do najbliższego sklepu elektronicznego

Z całym szacunkiem wolę polegać na doświadczeniu tego forum, a nie na wiedzy książkowej Panów ze sklepu, którym zależy na kasie a nie koniecznie na satysfakcji klienta.

sosarek napisał:
    Kable zapewne zakończone są jakimiś wtykami, chociażby chinch
    .