rafal.jaro wrote: Jaki milimetr w jedną stronę? Jakie osłony z góry tam jest jedna szmaciana osłona, którą ciężko zdjąć od tak.
Jeżeli koło na wałku rozrządu ma bicie na boki to czujnik wariuje i wali błędy. Co z tego że szmaciana? Osłona to osłona.
rafal.jaro wrote: Rozrząd był składany 4 razy wcześniej ktoś zaglądał.
Właście. Tylko że w DCI trzeba zrobić kilkanaście obrotów wałem i wtedy sprawdzić JESZCZE RAZ ustawienie rozrządu.
rafal.jaro wrote: Jest klin na wale cały i jest klin na wałku cały więc jak może być skopany rozrząd?
A tak może być, że jak masz nieoryginalne chińskie blokady, które nie trzymają wymiarów, to rozrząd pójdzie o pół ząbka nie w tę stronę i potem masz błędy czujników. Znaki na kołach zgadzają się ze znakami na rozrządzie? (jak pasek chiński to nawet nie odpisuj) Zrobiłem setki tych silników i nie piszę dla pisania. Zdejmuj osłonę rozrządu i na zapalonym obserwuj czy koło nie ma bicia. Jak nie będzie, to będziemy mysleć dalej.