Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dobór zasilacza do miksera audio

15 Mar 2015 13:31 2697 32
  • Poziom 8  
    Czy mogę prosić o pomoc w wyborze zasilacza?

Kupiłem używany mikser audio, lecz bez zasilacza. Wiem, że do tego modelu oryginalny zasilacz ma takie parametry i końcówkę:

Na allegro szukałem zasilacza o parametrach takich samych, jak na obrazku, czyli AC 12V, 1000mA. Niestety nie znam się na tym kompletnie - nie chciałbym kupić złego zasilacza i uszkodzić sprzęt. Dlatego chciałbym się upewnić i zapytać kogoś bardziej doświadczonego.

Np. ten: http://www.impotronic.com.pl/sklep/zasilacz-regulowany-lexton-3v12v1000ma-p-454.html

Będzie dobry?

W opisie produktu jest napisane: "Zasilacz wyposażony jest w możliwość zmiany polaryzacji" - co to oznacza? Szukałem w Internecie informacji na temat różnic pomiędzy prądem stałym a zmiennym, o polaryzacji itp, ale jest mnóstwo opisów (na pewno wyczerpujących), które laikowi, takiemu jak ja, nic nie mówią. Nie chciałbym uszkodzić sprzętu tylko dlatego, że na zasilaczu jakiś przełącznik będzie domyślnie ustawiony w złej pozycji.

Pozdrawiam.
  • Poziom 19  
    Zmiana polaryzacji to zbędny "bajer", który może ci zepsuć tylko sprzęt. Lepiej też w Twoim przypadku znaleźć zasilacz na jedno napięcie 12 V.
  • Poziom 8  
    A do czego służy ta zmiana polaryzacji? Jaki to daje efekt?

Na allegro są jeszcze jakieś zasilacze "stabilizowane" i "niestabilizowane" - czym się różnią i czy mogę wybrać obojętnie jaki?
  • Poziom 19