Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

audi a4 b7 2.0 - Czy warto kupic

lucaseleka76 16 Mar 2015 20:33 1203 12
  • #1 16 Mar 2015 20:33
    lucaseleka76
    Poziom 6  

    Mam pytanie jak naprawdę jest z tymi, Audi B7 2.0

    0 12
  • #2 16 Mar 2015 20:49
    robson871101
    Poziom 10  

    Pompy olejowe padają jak muchy kumpel miał passata z 2006r z tym silnikiem sprzedał po pół roku stale pokazywał mu brak ciśnienia oleju przy obrotach poniżej 2000 poprawił to i sprzedał

    0
  • #3 17 Mar 2015 06:44
    lucaseleka76
    Poziom 6  

    Ale jeśli to jedyna dolegliwość , to może można, coś na to zaradzić ,i warto zaryzykować .

    0
  • #5 17 Mar 2015 09:50
    robson871101
    Poziom 10  

    Byś musiał często zmieniać pompę a to bardzo drogie. Ludzie mają i jeżdżą z tymi silnikami, według mnie te silniki to są dla ludzi co nie mają z kasą co robić

    0
  • #6 17 Mar 2015 12:05
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

    robson871101 napisał:
    Ludzie mają i jeżdżą z tymi silnikami, według mnie te silniki to są dla ludzi co nie mają z kasą co robić

    Nie, po prostu kupił i się nie przyzna do błędu. Tylko psioczy na to i tamto.

    Ja jedynie uwążam za trwałe silniki 2,7 3.0 TDI. 300tyś wykręcają o ile się dba o nie i nie leje gnojówy i nie katuje na zimnym i umie użytkować.

    0
  • #7 17 Mar 2015 12:35
    lucaseleka76
    Poziom 6  

    A co z 1.9 TDI.

    0
  • #8 17 Mar 2015 16:45
    robson871101
    Poziom 10  

    1.9 są super bardzo udane silniki

    0
  • #9 18 Mar 2015 06:32
    lucaseleka76
    Poziom 6  

    A co powiecie o 1.8 T

    0
  • #10 18 Mar 2015 22:25
    yarecki16
    Poziom 17  

    1.8 T ogólnie bardzo dobry silnik.
    Tak w ogóle to pytałeś o silnik 2.0 TDI czy o silnik 2.0 benzynowy, czy to FSI, TFSI, czy zwykły.

    0
  • #11 18 Mar 2015 23:37
    1769758
    Użytkownik usunął konto  
  • #12 19 Mar 2015 06:39
    djswirek
    Poziom 21  

    1.9TDI owszem bardzo udane ale te starej generacji. Nowe może poza oznaczeniem BKC sypią się jak domy z kart a korba z niecierpliwości wychodzi bokiem w szczególności w modelach między 2006 a 2008r. 2.0TDI do bodajże 2009 roku to też niezbyt udana konstrukcja. Najlepiej jest z tymi ustawionym poprzecznie czyli w audi a3, leonie, octavii czy golfie. Tam nie ma problemu z pompą. Tak jak napisał Strumien swiadomosci potrzebny jest worek pieniędzy ale nie tylko na silnik ale ogólnie na passata b6 z tym motorem. Tam prócz silnika(pompa oleju, pękające głowice, PD które padają a jeśli masz nie daj boże piezo siemensa to musisz zakupić nówki, wycierający się wałek rozrządu, no i filtr cząsteczek stałych) są problemy z blokadą kierownicy i elektrycznym hamulcem ręcznym.

    0
  • #13 19 Mar 2015 21:37
    lucaseleka76
    Poziom 6  

    To nie wiem już nic ,a czy 1.9 TDI 2005 to przedział bezpieczny .

    Dodano po 1 [godziny] 42 [minuty]:

    A może lepszym wyborem byłby citroen 2.0 hdi 2008r

    0