Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dell - Reset komputera i alarm BIOSu po uruchomieniu przeglądarki Google Chrome

17 Mar 2015 16:58 852 2
  • Poziom 1  
    Serdecznie witam. Na wstępie chciałbym dodać, że jestem nowy i zupełnie zielony na tym forum, także z góry przepraszam, jeżeli umieściłem temat w złym miejscu. Przechodząc jednak do rzeczy.
    Około tygodnia temu zaczął resetować mi się komputer - na początku było to może raz na dzień/dwa, jednak dzisiaj dostał 'szajby' i resetuje się za każdym razem, gdy korzystam z przeglądarki Google Chrome lub innych programów podłączających mnie do sieci (np. Steam, wszelkiego rodzaju gry online, inne przeglądarki, komunikatory) poza Mozillą. Wygląda to następująco - włączenie komputera, szybkie wyłączenie wszelkich procesów powiązanych z wyżej wymienionymi czynnikami, otwarcie Google Chorme, natychmiastowy i kilkukrotny reset komputera. Za ostatnim razem, komputer wydaje z siebie dziwne dźwięki - znalazłem informację, że jest to alarm BIOSu i sygnalizuje, że mam problem z RAMem (1-3-4-3). Zamieniłem miejscami płytki z pamięcią RAM i problem nadal występuje. Po odinstalowaniu przeglądarki Google Chrome do tej pory (1 godzina) komputer się nie zresetował. Czy może zna ktoś powód dla którego to, oraz kilka innych czynników wywołują taką, a nie inną reakcję mojego komputera?

Oto specyfikacja sprzętu:
    -procesor- Intel(R) Pentium(D) CPU 3.00GHz
    -płyta główna- Dell Inc. 0FH884 (BIOS Dell Inc. A11)
    -pamięć RAM- 2GB DDR2
    -karta graficzna- Intel(R) 82945G Express Chipset Family 224MB
    -system- Windows XP Professional Service Pack 3