Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Switche POE
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

NAS do sieci domowej do max 500zł

18 Mar 2015 01:45 2286 14
  • Poziom 10  
    Postanowiłem zakupić NASa, ale nie za bardzo wiem co kupić, nie mam doświadczenia w tym temacie.

Potrzebuję:
    -2 dyski, obsługa RAID1
    -Gigabit
    -AFP, SMB, FTP
    -jak najkrótszy czas dostępu i przesyłania plików
    -wygodny dostęp do dysków
    -współpraca z iTunes (nie wiem, czy NAS faktycznie musi wspierać iTunes, czy to po prostu "chłyt materkingowy", nie zagłębiałem się w temat)
    -współpraca z Time Machine (backup od jabłka, nie wiem czy to przypadkiem też nie chwyt marketingowy)
    -miło, gdyby był serwer www (http/https), a jeszcze fajniej MySQL

Moją uwagę przykuło kilka sprzętów, ale ciągle nie mogę się zdecydować. Nie chciałbym zapłacić za to więcej niż 500zł.

NETGEAR ReadyNAS 102
    ZyXEL NSA325 v2
    QNAP TS-221

Będę wdzięczny za wszelkie uwagi, sugestie i pomoc!
  • Switche POE
  • Poziom 37  
    djiwan_pl napisał:
    Postanowiłem zakupić NASa, ale nie za bardzo wiem co kupić, nie mam doświadczenia w tym temacie.

Potrzebuję:
    -2 dyski, obsługa RAID1
    -Gigabit
    -AFP, SMB, FTP
    -jak najkrótszy czas dostępu i przesyłania plików
    -wygodny dostęp do dysków
    -współpraca z iTunes (nie wiem, czy NAS faktycznie musi wspierać iTunes, czy to po prostu "chłyt materkingowy", nie zagłębiałem się w temat)
    -współpraca z Time Machine (backup od jabłka, nie wiem czy to przypadkiem też nie chwyt marketingowy)
    -miło, gdyby był serwer www (http/https), a jeszcze fajniej MySQL

Moją uwagę przykuło kilka sprzętów, ale ciągle nie mogę się zdecydować. Nie chciałbym zapłacić za to więcej niż 500zł.

NETGEAR ReadyNAS 102
    ZyXEL NSA325 v2
    QNAP TS-221

Będę wdzięczny za wszelkie uwagi, sugestie i pomoc!