Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

zasilacz 15V-0-15V 1A - Potrzebuję zamiennika dla zasilacza ze Stanów.

18 Mar 2015 10:49 1194 6
  • Level 2  
    Witam!

Zacznę od tego, że jestem totalnie zielony i te wszystkie cyferki nic mi nie mówią, ale manualnie daję radę, więc spokojnie sobie polutuję i takie tam - tylko proszę łopatologicznie ;)

Dostałem ze Stanów mały wzmacniacz słuchawkowy, który ma zasilacz oznaczony 15v-0-15V 1A ale na 110V. W środku jest mały transformator i nic więcej - vide zdjęcia. A na dodatek zasilanie wychodzi wtykiem DIN i kabelki z transformatora są 3!

zasilacz 15V-0-15V 1A - Potrzebuję zamiennika dla zasilacza ze Stanów. zasilacz 15V-0-15V 1A - Potrzebuję zamiennika dla zasilacza ze Stanów. zasilacz 15V-0-15V 1A - Potrzebuję zamiennika dla zasilacza ze Stanów.

Szukam dla niego zamiennika, żeby działał w naszej sieci elektrycznej - 220V - ale nawet nie wiem co wpisać w google poza tym 15v-0-15v - co nie daje za bardzo sensownych wyników.

Oczywiście importer może mi sprzedać polską wersję, ale chce oczy z głowy a pewnie jest tak, że mogę kupić zasilacz za 15 zł i tylko przelutować złącze DIN, nie?

Poratujcie, co mam zrobić - zakładam, że ten z usa mogę rozwalić/wziąć z niego części (np kabel z wtyczką DIN). Więc albo:
    1. jaki kupić zamiennik, albo
    2. jaki kupić transformator, żeby zastąpić oryginalny w tym zasilaczu

jak się określa taki zasilacz? impulsowy, stabilizowany - sorrki za takie prostackie pytania, ale te rzeczy z prądem zawsze były dla mnie jakieś magiczne... ;)
  • Level 38  
    Transformator o napięciu 2x15V 1A
  • Level 25  
    To co pokazałeś na zdjęciu jest zwykłym transformatorem o napięciu 2x15V 1A w ładnej obudowie.
    Na wejściu i na wyjściu jest napięcie zmienne. Przejdź po sklepach elektronicznych i kup sobie taki transformator.

Pozdrawiam!
  • Level 43