Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AMPLITUNER JVC RX-E100R - połączenie kablem optycznym z TV.

DanoWPR 19 Mar 2015 13:15 2433 10
  • #1 19 Mar 2015 13:15
    DanoWPR
    Poziom 5  

Witam, kupiłem niedawno u kolegi używany amplituner taki który wymieniłem w nazwie tematu. Moje pytanie jest takie, czy za pomocą kabla optycznego audio, mogę podłączyć go to TV? Przez chinche nic nie chce iść, na wejście przewodu optycznego mam napisane "DIGITAL 2 STB IN", czy to znaczy że z telewizora będzie dźwięk przesyłany do amplitunera? Jestem amatorem a każda rada jest na wagę złota, może da radę to podłączyć inaczej? Chcę mieć tylko podczas oglądania TV lepszy dźwięk. Pozdrawiam :).

0 10
  • Sklep HeluKabel
  • #2 20 Mar 2015 08:32
    Polon_us
    Poziom 40  

Jeżeli telewizor ma wyjście optyczne audio, to nie widzę żadnych przeszkód, aby podłączyć go do wzmacniacza.
    Kolega nie podał modelu telewizora, a przydałoby się. Niektóre modele telewizorów wymagają pewnych zmian w ustawieniach, aby wyjście optyczne zadziałało.

0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 21 Mar 2015 09:17
    DanoWPR
    Poziom 5  

Proszę zdjęcia.
    AMPLITUNER JVC RX-E100R - połączenie kablem optycznym z TV. AMPLITUNER JVC RX-E100R - połączenie kablem optycznym z TV. AMPLITUNER JVC RX-E100R - połączenie kablem optycznym z TV. AMPLITUNER JVC RX-E100R - połączenie kablem optycznym z TV.

0
  • #4 21 Mar 2015 10:16
    intenso
    Poziom 38  

In to wejście, tv ma wyjście coaxial, połącz tv z amplitunerem pojedynczym kablem cinch, wybierz odpowiednie źródło w amplitunerze i dźwięk powinien się ukazać na kolumnach.

0
  • Pomocny post
    #5 21 Mar 2015 10:39
    Polon_us
    Poziom 40  

W uzupełnieniu poprzedniego wpisu, kolega ma połączyć wyjście w telewizorze oznaczone S/PDIF z wejściem w kinie oznaczonym DIGITAL1 (DVD).

W pilocie kina proszę wybrać DVD i powinno grać :_)

1