Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośnik basowy pod komputer

Usama 19 Mar 2015 20:20 648 8
  • #1 19 Mar 2015 20:20
    Usama
    Poziom 7  

Witam.

Jestem tu nowy i kompletnie zielony więc z góry przepraszam za wszelkie moje błędy... Otóż znalazłem dwa stare głośniki 2x60W i 4Ω i chciałbym z nich zrobić taki mały subwoofer który miałby być podłączony pod komputer i potrzebuje kogoś kto by mnie poprowadził od początku do końca z tą budową subwoofera. Przypominam że jestem kompletnym laikiem.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.

0 8
  • #2 19 Mar 2015 21:54
    Asisienka23
    Poziom 25  

Głośniki pod subwoofer dobiera się według pasma przenoszenia to raz, dwa musisz mieć do tego wzmacniacz.

0
  • #3 20 Mar 2015 00:10
    telecaster1951
    Moderator Akustyka

Usama napisał:
    Otóż znalazłem dwa stare głośniki TONSIL 60W i 4Ω i
    Może coś więcej? Model?

0
  • #4 20 Mar 2015 16:32
    KrRis
    Poziom 12  

Asisienka23 dobrze jest mieć taki odpowiedni głośnik do suba, ale jeśli ma się inne to dlaczego by nie spróbować czegoś zmontować...Na twoim miejscu Usama, po pierwsze zainteresowałbym się jakimś filtrem do suba, później końcóweczką mocy - w zależności od głośników i twoich wymagań, a później obudowa i voila - subek jak malowany ;)

0
  • #5 20 Mar 2015 20:55
    Usama
    Poziom 7  

Są to głośniki TONSIL S1131 takie jak na obrazku który znalazłem w necie.

Głośnik basowy pod komputer

KrRis chciałbym żebyś mi coś zaproponował z tym filtrem i końcówką mocy tak żeby wszystko ze sobą współgrało, bo jak widać jestem zielony w tych sprawach.

PS: chciałbym to zrobić jak najtańszym kosztem!!

0
  • #6 20 Mar 2015 21:54
    Asisienka23
    Poziom 25  

To jest głośnk SZEROKOpasmowy dwudrożny który na subwoofer się nie nadaje.

0
  • #7 20 Mar 2015 23:04
    Usama
    Poziom 7