Podejrzenie na czujnik Map Sensor wyjaśnione. Początkowo sprawdzałem miernikiem bez trybu awaryjnego i mi pokazywało 1v nie zależnie od obrotów.
I wszystko tak ma być przecież przepustnica otwarta. Wprowadziłem w tryb awaryjny i pięknie pokazuje podciśnienie w kolektorze.
Duże podciśnienie to nawet powyżej 4v.
Wróciłem do szukania lewego powietrza. Zastanawia mnie podłączenie odpowietrzenia zbiornika paliwa do kolektora. Czy jest taka możliwość że puszcza lewe powietrze przez ten filtr węglowy? Z tego co czytałem to zbiornik odpowietrza się przez filtr węglowy, a gdy silnik jest wygrzany to czyści ten filtr zasysając do kolektora.
Nie rozumiem czemu koledzy upierają się przy tych dźwigienkach. Przebadało to już tylu mechaników i ja. Nie ma luzów wygląda wzorowo.
Lambda pokazuje mało paliwa, ekonomizer pokazuje mało paliwa. Szukam przyczyny dlaczego przy gwałtownym dodaniu gazu jest zła mieszanka.
Nie falują obroty.
Nawiązując do tego co napisał kolega Pockets, jeśli pozycja 0.25mm nie jest możliwa do osiągnięcia to bym miał chyba podwyższone obroty albo chociaż falowanie obrotów. Problem dotyczy stanu kiedy ten valvetronik się mocno otwiera, przy dodaniu gazu na max.
I wszystko tak ma być przecież przepustnica otwarta. Wprowadziłem w tryb awaryjny i pięknie pokazuje podciśnienie w kolektorze.
Duże podciśnienie to nawet powyżej 4v.
Wróciłem do szukania lewego powietrza. Zastanawia mnie podłączenie odpowietrzenia zbiornika paliwa do kolektora. Czy jest taka możliwość że puszcza lewe powietrze przez ten filtr węglowy? Z tego co czytałem to zbiornik odpowietrza się przez filtr węglowy, a gdy silnik jest wygrzany to czyści ten filtr zasysając do kolektora.
Nie rozumiem czemu koledzy upierają się przy tych dźwigienkach. Przebadało to już tylu mechaników i ja. Nie ma luzów wygląda wzorowo.
Lambda pokazuje mało paliwa, ekonomizer pokazuje mało paliwa. Szukam przyczyny dlaczego przy gwałtownym dodaniu gazu jest zła mieszanka.
Nie falują obroty.
Nawiązując do tego co napisał kolega Pockets, jeśli pozycja 0.25mm nie jest możliwa do osiągnięcia to bym miał chyba podwyższone obroty albo chociaż falowanie obrotów. Problem dotyczy stanu kiedy ten valvetronik się mocno otwiera, przy dodaniu gazu na max.