Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Programator czasowy do routera

20 Mar 2015 13:03 1461 10
  • Poziom 2  
    Witam!
    Mam pytanie czy jest może taki programator czasowy, który jest zabezpieczony hasłem lub pinem.A mianowicie sprawa wygląda tak: chciałabym,aby w czasie gdy nie ma mnie w domu moje dzieci nie korzystały z internetu.Tak,aby programator wyłączał router do wifi w określonych godzinach głównie- wtedy gdy jestem w pracy. Ze względu, że jestem całkowitym laikiem w tych sprawach proszę o pomoc
    w /w sprawie :).
    Pozdrawiam
    Stokrotka
  • Poziom 40  
    To sie da ustawić w ten czy inny sposób na niektórych ruterach.
    Napisz jaki masz router
  • Poziom 2  
    router thomson TWG870 internet z Vectry
  • Poziom 37  
    Ewcia998 napisał:
    Witam!
    Mam pytanie czy jest może taki programator czasowy, który jest zabezpieczony hasłem lub pinem.A mianowicie sprawa wygląda tak: chciałabym,aby w czasie gdy nie ma mnie w domu moje dzieci nie korzystały z internetu.Tak,aby programator wyłączał router do wifi w określonych godzinach głównie- wtedy gdy jestem w pracy. Ze względu, że jestem całkowitym laikiem w tych sprawach proszę o pomoc
    w /w sprawie :).
    Pozdrawiam
    Stokrotka

Ale co to ma dac? Dzieci sobie odlacza programator/wylacznik czasowy i zasila go bezposrednio. Jedyana opcja to jesli router ma wewnatrz siebie, opcje odlaczania uslug o okreslonych godzinach. Wtedy dzieci musialby znac haslo lub miec swoj rouer (a o to ciezej).
    Jednakowoz nie sadze, zeby ten router taka opcje posiadal.

marcin
  • Poziom 18  
    dowolny router na którym można postawić Tomato ma taką funkcjonalność dostępną z GUI. Na routerach z OpenWRT da się ustawić reguły czasowe wpisami do firewalla
  • Poziom 37  
    - jestem zupelnym laikiem
    - openWRT

;))
  • Poziom 18