Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra F 1.6i 8v 94 r - Pompa paliwa nie dostaje prądu

20 Mar 2015 18:46 3087 15
  • Poziom 2  
    Witam wczoraj jechałem w trasę ponad 200 km wracając samochód stanął zapaliły się wszystkie kontrolki i już nie chciał odpalić . Dzisiaj doszedłem do tego ze paliwo nie dochodzi po prostu pompa paliwa się nie włącza . Myślałem ze to przekaźnik wymieniłem na nowy ale problem nie ustal . Wjechałem ( bardziej wepchałem ) na kanał podłączyłem kontrolkę 12v pod wtyczkę od pompy i po przekręceniu stacyjki (poziom zapłon) prąd nie dochodzi dodam ze przekaźnik łapie . Przypuszczenia przerwany kabel lub poważniejsza sprawa z komputerem . Co wy o tym sądzicie ?
  • Poziom 34  
    Ten samochod dopiero generuje napiecie jak krecisz rozrusznikiem,tak sprawdz.Ewentualnie podlacz pompe na krotko i zobacz czy odpali.
  • Poziom 35  
    Co oznacza że przekaźnik łapie? Tzn zamyka styk podczas kręcenia rozrusznika? A bezpiecznik nr 2 sprawny?
  • Poziom 13  
    Przekaźnik "łapie" ponieważ może być sterowany z innego obwodu , obwód który zasila pompkę poprzez styki robocze przekaźnika może mieć przepalony bezpiecznik.Sprawdź bezpiecznik oraz pompkę czy nie jest uszkodzona. :)
  • Poziom 2  
    Bezpiecznik sprawdzony dobry
  • Poziom 21  
    Pod tylnym fotelem jest dekielek, wypnij wtyczkę i podłącz żarówkę.Pompa załącza się na kilka sekund, chyba że silnik zapali.Możesz też podłączyć tam zasilanie i posłuchać czy działa.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Pod tylnym fotelem jest dekielek, wypnij wtyczkę i podłącz żarówkę.Pompa załącza się na kilka sekund, chyba że silnik zapali.Możesz też podłączyć tam zasilanie i posłuchać czy działa.
    W autach z LPG pompa chodzi cały czas (o ile ktoś nie zażyczył sobie dod.przekaźnika) i nic się nie dzieje.
  • Poziom 43  
    @adamwyczyn
    Jak przekaźnik "cyka" sprawdz kontrolką czy dochodzi z niego napiecie na bezpiecznik FI w skrzynce i czy na pewno jest on dobry. Może masz jakiś włącznik antyzłodziejski i on sie zepsuł. Przewód do pompy idzie lewa stroną przy progu. przewód bodajże niebieski z czerwonym paskiem. Sprawdzaj kontrolką .
  • Poziom 2  
    Przy sprawdzaniu bezpiecznika F 2 prąd dochodzi dopiero po przekręceniu kluczyka czy nie powinien być cały czas. Druga sprawa że jak wyjmę bezpiecznik i przekręcam kluczykiem to przekaźnik słychać jak się zamyka.
  • Poziom 18  
    a może wyłącznik uderzeniowy? sprawdzałeś?

    Moderowany przez T5:

    Nie wiem nie zabieram głosu.
    Regulamin
    3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje ujęte w toku dyskusji.
    Ostrzeżenie.

  • Poziom 25  
    spox247 napisał:
    a może wyłącznik uderzeniowy? sprawdzałeś?

    Napisz kolego gdzie się znajduje w tym aucie bo też jestem ciekaw...

    A autor tematu niech sprawdzi te przewody do pompy i dokładnie obejrzy złącze pompy(wtyczka lubi gnić).
  • Poziom 18  
    przypuszczam ze na słupku kolo nóg kierowcy... wujka google lepiej zapytać:)


    Moderowany przez T5:

    Następna bzdura.
    3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje ujęte w toku dyskusji.

  • Poziom 25  
    Powodzenia w szukaniu.

    W tym modelu takie "cudo" fabrycznie nie występuje.
  • Poziom 21  
    Bezpiecznik od pompy zasila też światła cofania i zapalniczkę.
    Podłącz pompę na krótko i odpal auto.

    Moderowany przez T5:

    Kolega nie potrafi czytać schematów?
    Poradę nagradzam ostrzeżeniem.
    Regulamin
    3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje ujęte w toku dyskusji.

  • Poziom 20  
    ravelation napisał:
    Bezpiecznik od pompy zasila też światła cofania i zapalniczkę.


    Tak, oczywiście, inżynierowie w Oplu to debile i podłączyli to pod jeden bezpiecznik...
    Jedziesz sobie jedziesz i wpadłeś na pomysł żeby sobie telefon podłączyć do zapalniczki bo się rozładował, ciemna noc, las i ładowarka okazuje się że robi zwarcie... Horror by na tej podstawie nakręcił...
  • Poziom 35  
    Cewka przekaźnika dostaje stały +12V, wyzwalany przekaźnik dostaje "-" z ecu podczas kręcenia rozrusznikiem (informacja z czujnika położenia wału). Styk przekaźnika jest przez bezpiecznik.