Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes sprinter 313 - Problemy skrzynią sprintshift,tiptronic po wymianie olej

PawMich31 21 Mar 2015 16:52 4107 0
  • #1 21 Mar 2015 16:52
    PawMich31
    Poziom 1  

    Potrzebuje pomocy, mam sprintera 313 z 2000r. ze skrzynią sprint shift ( manualną 6 biegową sterowaną automatycznie) po wymianie oleju u mechanika wlał jakiś półsyntetyczny ATF Total skrzynia ciężko przerzuca biegi szarpie i w ogóle nie ma wstecznego biegu. Przed wymianą był wsteczny tylko zdecydowałem się na wymianę ponieważ podczas jazdy skrzynia przechodziła mi w tryb awaryjny, przechodziła na ręczną zmianę biegów i czasami jak ruszałem z miejsca to szarpała.
    Po podłączeniu pod komputer pokazało błąd 2075 oraz błąd czujnika temperatury powietrza dolotowego do silnika umieszczonego przed kolektorem ssącym na komp. pokazywał -40C Wydaje mi się że czujnik nie ma nic wspólnego ze skrzynią, Najwyżej silnik może Więcej palić.
    Jedni mówią że padła mi pompka od hydrauliki umieszczona z boku skrzyni koszt 1400pln, daje za małe ciśnienie. Albo są spalone styki w styczniku od włączania pompki, wtedy stycznik blokuje pompkę. tylko nie wiem gdzie ten stycznik jest? Nie wieżę już obecnemu mechanikowi, który zrobił mi wyminę oleju na półsyntetyczny ATF.
    Czy może ktoś wie gdzie znajduje się stycznik od sterowania pompki hydrauliki? oraz jaki powinien być prawidłowy olej i ile tego oleju w skrzyni półautomatycznej sprintshift? Jedni mówią że ma być tam olej hydrauliczny inni że normalny przekładniowy. Proszę o konkretne parametry i nazwę oleju.
    Oraz dowiedziałem się że można naprawić pompkę jeżeli faktycznie jest uszkodzona, tylko nie wiem w jaki sposób.
    Proszę o pomoc mój @: majsterpawel(malpa)gmail.com

    8 0