Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Strzelanie w głośnikach podczas włączania / wyłączania Edifier M3300SF

noname879 22 Mar 2015 12:58 570 4
  • #1 22 Mar 2015 12:58
    noname879
    Poziom 2  

Właśnie zamieniłem stare głośniki samsunga 2.1 na Edifier M3300SF i podczas włączania / wyłączania słychać charakterystyczne strzelanie. W poprzednich głośnikach nie było takiej sytuacji.
    Ma ktoś pomysł co to jest? Czy one tak działają i nie mam się co przejmować?
    Czy lepiej odstąpić od umowy i kupić jakieś inne?

youtube.com/watch?v=4Xd7IAIvsAU

• #2 22 Mar 2015 14:23
    Sanjose
    Poziom 25  

To jest normalne, wiele chińskich wynalazków tak ma.
    Może nie znam się na tyle, ale takie strzały przy uruchamianiu sprzętu eliminuje chyba układ soft start(?)

• #3 22 Mar 2015 17:51
    marcin55246
    Poziom 23  

Nie ma czasowego opóźnienia załączania głośników chroniące głośniki przed "stanami nieustalonymi" czyli najczęściej napięciem stałym na głośnikach.

Sanjose napisał:
    układ soft start(?)

To jest po to, żeby Ci bezpieczniki w domu się nie uruchamiały:) Stosuję się to do transformatorów od ok. 200W a tu takiego na pewno nie ma.

• #4 22 Mar 2015 20:22
    noname879
    Poziom 2  

Czyli reasumując mam się tym nie przejmować i nie spowoduje to uszkodzenia się głośników?

• #5 22 Mar 2015 23:45
    telecaster1951
    Moderator Akustyka

noname879 napisał:
    nie spowoduje to uszkodzenia się głośników?