Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
flexghzflexghz
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung SP 80GB 7200 ATA100 jak go zabic nie staracic GWAR?

19 Maj 2005 22:11 861 3
  • Poziom 11  
    Witam szanownych grupowiczow czy ktos z Was sie spotkal z podobnym problemem.

    Mam dysk Samsung 80 GB 7200 ATA100 ma on z 2 lata... nie ma na nim badow... ale zawiesza mi kompa... poza tym podczas formatowania... w pewnym momencie zaczyna zwalniac... robilem lowformat hutilem i nadal to samo oddalem go na gwarancje gosc w serwisie stwierdzil ze jest popsuty i poslal go do producenta... producent jednak stwierdzil ze sprzet jest oki i co mam z tym G... zrobic? o sciane magnesem czy jak ? zeby wygladalo na wypadek ?

    ps Wqrwiony jestem !!! nigdy samsung !!!

    na grupach dyskusyjnych przez google znalazlem Glupie pomysly uszkodzenia dysku jak i te bardziej ciekawe

    Ciekawe
    1. podczas low format wylaczyc zasilanie
    2. Podpiac dysk pod zasilacz AT i przy starcie lekko nim uderzac o wykladzine w pokoju najlepiej gdyby glowica w tym czasie zapisywala lub odczytywala ale nie mam zamiaru podlanczac go pod plyte glowna bo nie mam zadnej na straty :/
    3. wlozyc go na noc do lodowki i z rana i podlaczyc pod zasilacz AT (moze sie na nim woda osadzic i bedzie wygladalo ze plywal)
    4. lekka perwersja uderzanie dyskiem o beton przez wykladzine
    5. potraktowac go jakims wyladowaniem o wysokim napieciu niskim natezeniu pocieranie o sfeterek... lub iskierka z zapalniczki
    6. mikrofale z anteny 2,4 ghz ? watpie....
    7. Magnes podobno znaja takie numery w serwisie

    Glupie
    1. Wlozyc do mikrofalowki
    2. Podpiac zasilanie 220
    3. uderzy go mlotkiem

    wiem ze to moze Wam sie wydawac smieszne ale mam takiego zloma... ktory jest popsuty mam teraz wlozonego caviara 6 GB na interfejsie ATA66 i lepiej mi chodzi od tego samsunga... mieliscei takie problemy jak ja? Kumpel oddal nagrywarke lg spalona przez zasilacz.... i mu wymienili nawet na model nowsza qwa... mam pecha....
    Przeniesiono z Komputery Hardware ( TJT )
  • flexghzflexghz
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Głupie pomysły ....

    Powinna zadziałać zapalniczka piezoelektryczna ..
  • flexghzflexghz
  • R.I.P. Zasłużony dla elektroda
    Powtórz takie samo formatowanie na innym komputerze. Jeżeli zachowa się tak samo - masz problem z dyskiem. Jeżeli nie zachowa się tak samo - masz problem ze swoim komputerem.
  • Poziom 11  
    mbo napisał:
    Głupie pomysły ....

    Powinna zadziałać zapalniczka piezoelektryczna ..


    5. potraktowac go jakims wyladowaniem o wysokim napieciu niskim natezeniu pocieranie o sfeterek... lub iskierka z zapalniczki

    wiem ze to glupie ale pewnie kazdy by sie wkurzyl jakby tak dysk sie sypal.... a w dodatku nic nie widza w serwisie w ogole dysk zwalnia przy formatowaniu nie ma na nim badow ale zwalnia jak cholera w penych momentach....

    nawet hutilem robilem takie dosyc powazne wymazywanie Lowformat i po tym nic sie nie zmienilo.... nadal to samo zalozylem partcjei i znowu w pewnych momentach zwalnia przy formatowaniu.... czasami system sie nie odpala przez to no i czasami komp sie zawiesza ale co tam dla samsunga to normalka!

    Dodano po 6 [minuty]:

    jankolo napisał:
    Powtórz takie samo formatowanie na innym komputerze. Jeżeli zachowa się tak samo - masz problem z dyskiem. Jeżeli nie zachowa się tak samo - masz problem ze swoim komputerem.


    tzn oddalem go tam gdzie kupowalem RESET w Bydgoszczy oni go sprawdzali u siebie i si eokazalo ze faktycznie cos nie tak ze dysk jest popsuty... wiec go wyslali do serwisu samsunga jednak samsung nie stwierdzil usterki. na swoim kompie mam 6gb caviara i szybciej chodzi od popsutego samsunga i nic mi sie jeszcze nie zawiesilo od czasu instalacji systemu w przeciwienstwie do szajsunga